Sandy's statistieken

donderdag 11 september 2003

Donderdag, is het alweer...wat gaat de tijd hard. Ik heb (nog) geen bericht uit groningen over de uitslag van het sputum, dus zal er niet echt iets raars inzitten. Nou ja, ik hoest al bijna niet meer, je ontkomt er natuurlijk niet aan. Maar het gaat beter. Ik doe nu natuurlijk veel meer.
Maandag bijvoorbeeld; vergaderen en 's avonds schilderen. Weer leuk om naar toe te gaan, het nieuwe thema is KITSCH. In januari is er een tentoonstelling in het museum met het thema kitsch....Lekker makkelijk is het niet. Ik weet nog steeds niet echt wat ik ga schilderen. Daar kom ik vast nog wel op..is wel te hopen.

Dinsdag naar de fysiotherapie geweest en pillen voor Macy opgehaald. Die waren op, ze is een poes met een chronische blaasontsteking en moet daarvoor een week niet en twee weken wel antibiotica hebben. Het gaat nu veel beter met d'r, ze heeft nu niet zo vaak blaasontsteking meer.

Woensdag ochtend heb ik op de hometrainer gefietst en 's middags ben ik naar boetseren geweest. Het was heel leuk. Ik moet een vuist maken. Ik kreeg 10 kilo klei en een emmer waar ik de overgebleven klei in kan bewaren en een plankje met een pin in het midden. Nou, begin maar en ik kom vanzelf wel eventjes bij je kijken.
Je leert op een andere manier kijken naar dingen, je moet ze nu ruimtelijk maken en dat is wennen, gewoon doen, daar leer je van. Ik vind het in ieder geval erg leuk tot nu toe.
Om een uur of half 8 kwam tante Doet, ze had een hele leuke kruik met plantjes voor me meegenomen. Ze was even bij Beppe geweest want die had weer het een en ander met haar hoortoestellen. Die dingen liggen vaker bij de maker dan dat ze ze in haar oren heeft.

Vanmorgen heb ik weer gezwommen. Het water was erg lekker, niet zo koud als in het zwembad in Bulgarije....Ik kon aardig mee doen met de groep want er waren geen vrijzwemmers. Toen ik thuis kwam heb ik de was opgehangen en de tweede was laten draaien. Tja, dat moet ook gebeuren. Ik had maandag de film Moonwalker van Michael Jackson opgenomen en nog een documantaire over het ongeluk van Lady Diana, dus dat ben ik gaan kijken. Ik heb de film wel bijna uitgekeken maar de docu niet, ik ben in slaap gevallen op de bank. Ik was zeker moe (haha)

Morgen ga ik eerst fietsen op de hometrainer met Pietie en dan rond 2 uur ga ik richting Arjan, naar de zaak, want 's avonds gaan we naar Jochem Myer in Velsen theater. Das een mooi theater want daar mag je binnen helemaal niet roken. Dat is hier wel anders helaas...
Over roken gesproken, in het museumcafe waar we met cursus altijd pauseren, is een rooktafel. Ook als er maar eentje rookt dan ruik je aan je kleren dat er gerookt is...Wat een slecht afzuigsytheem is dat daar zeg...dat is toch ook niet best voor al die kunst die er hangt??? Misschien ook maar een brief sturen...haha.

nou ja, dit was het weer voor deze keer...doei

Geen opmerkingen: