Sandy's statistieken

woensdag 17 september 2003

Hallo, hier ben ik dan eindelijk.
Ik had eventjes geen tijd enzo om te schrijven, eigenlijk typen, maar ja, ik krijg alweer verwijten...dat ze nu maar een 9 stemmen want er wordt niet meer geschreven.
Mijn schoonvader Nico Turenhout (met naam en toe naam) zegt dat ik nooit over hem schrijf, nou dat zullen we nu even veranderen.
Hij kijkt elke dag met spanning op mijn site. En hij had ook driftig gestemd maar toen hij al twee dagen op de site keek, bleek dat ik er niks nieuws op had gezet...vandaar maar een 9!!!
Nico heeft het druk, hij is bezig met zijn tuin, samen met buurman Piet gaan ze alles nieuw maken. Maar eerst moet het nieuwe schuurtje af. Arjan helpt ook wel mee hoor, anders gaat hij weer klagen als ik dat niet vermeld.
Ja, ze zijn er druk mee doende, en dan moet ie ook af en toe uitrukken met de brandweer.
Zaterdag zijn Arjan en ik in Haarlem wezen winkelen. Het was giga druk. En helemaal in de V&D. Ze hebben prijzencircus...nu nog eventjes alle rotzooi verkopen en dan de boel sluiten, ja in heerenveen en sneek dan. Jonge jonge, mensen zijn gek...ze vechten bijna om de koopjes en zo leuk zijn die koopjes niet, iets wat je eigenlijk nooit zou hebben gekocht omdat het uit de mode is. We zijn ook snel naar een andere winkel gegaan, eentje die geen uitverkoop had. Ik zocht laarzen en arjan wilde zijn cd bonnen verzilveren maar het is ons beiden niet gelukt.
's Middags zijn we op verjaardagsvisite geweest bij Dylan, die werd 1 jaar. Het was gezellig en we hebben heerlijk buiten gezeten.

Nico komt regelmatig is Friesland. Hij geeft dan les in bedrijfs hulpverlening voor de horeca of andere bedrijven. Laatst, toen ik in het ziekenhuis lag, moest hij naar Leeuwarden naar Tryater, om daar les te geven. Daarna is hij eventje op visite geweest. Lisette, het meisja dat naast mij lag, dacht dat er een politie man binnen kwam. Nico had zijn uniform aan, dat staat wel stoer hoor.
Hij vertelde dat hij zijn mobieltje vergeten was...maar ja, kan gebeuren....zul je altijd zien als je hem niet mee hebt, dan gebeurd er wat. Zo ook op de terugweg.
Tijdens het inhalen kwam er zwarte rook onder de moterkap vandaan, gelukkig was het shellstation (bijna het eerste pompstation als je groningen uit bent) dichtbij.
Kon hij daar bellen, tja mobieltjes zijn dan toch wel handig...
De ANWB zou komen, en ontdekte dat het oliefilter losgeschoten was en de olie kwam op de warme motor terecht en daardoor ontstond de rook....
Hij was heeeeeel laat thuis. Dat had hij voor me over gehad.

Vanmiddag ga ik weer boetseren (ook wel kleien) en morgen mag ik weer aan mijn conditie werken in het zwembad van Wolvega.
Verder moet ik nog dingen doen voor het astma fonds en ook nog wat schilderen...
Gisteren ben ik nog eventjes naar de Golfbaan geweest, ik heb niet gegolfd want ik heb erg pijn in mijn rug. Ik heb nieuwe lessen besproken. Op 2 oktober pas weer want volgende week stond er een kruis door de hele week, dat betekent dat hij (Martin Wedema, golfprof) er niet is en de week er na heeft hij een golftoernooi in Lochem. Op www.pgaholland.nl kun je kijken welke wedstrijden er zijn en welke spelers er spelen bij wedstrijden, daar staat Martin ook tussen.

Maandag middag ben ik bij Hendrik op bezoek geweest. Hendrik ligt in het ziekenhuis want hij had het benauwd. Hij heeft waarschijnlijk longontsteking. Het ging wel wat beter. Hij was in de speelkamer toen ik daar kwam. We zijn naar zijn kamer gegaan en hebben video gekeken en later hebben we nog tafelvoetbal gedaan en nog een ander spel. Ik ben om half 5 naar huis gegaan want ik moest nog koken en 's avonds schilderen. Ik hoop voor henrdik dat het gauw weer over is en dat hij weer naar huis mag.

Ik ga nu eten, tussen de middag, dus lunch...ik heb kippensoep gemaakt...

dit was het weer....

Geen opmerkingen: