Sandy's statistieken

dinsdag 28 oktober 2003

Tjonge alweer dinsdag...

En de winnaar is........200 ste weblezer......MARINKA VAN DER WERFF.....Zondag heeft ze de prijs in ontvangst genomen. Kijk maar op 'puzzelen met sandy' Daar staat het schilderij dat ik vorige week maandag heb geschilderd. Wel eerst in elkaar puzzelen...

Dinsdag avond hebben we vergaderd met de fysiotherapeuten en sportleiders. We waren pas om 23 uur thuis, toen nog inhaleren en sonde maken en toen nog mailtjes lezen en naar bed.

Woensdag heb ik zoals altijd gefietst en 's middags geboetseerd. Ik ben begonnen aan Macy, maar nu met witte, korrelige klei. Het was best wel lastig om een kopje te krijgen en dat het een beetje op een kat lijkt, ze leek wel op een schaap...
Tja het lijkt allemaal makkelijk maar dat viel zwaar tegen.

Donderdag ben ik wezen zwemmen in Wolvega en dat ging best wel goed. Het water was wel wat kouder dan de voorgaande keren maar het was zeker te doen.
's Middags heb ik Jan uit Drachten gehaald en hebben we gegolfd. Het was wel koud maar lekker zonnig en droog. Ik was daarna wel moe en ik had de volgende dag spierpijn, niet normaal....
Vrijdag heb ik gefietst en daarna niet echt veel, tja je moet toch een keer niks doen.

Zaterdag hebben we boodschappen gedaan en hebben we naar de nieuwe Fiat Panda gekeken....leuke auto hoor....maar ja, uitverkocht, helaas....
We hebben ook nog een kastje gemaakt voor mijn inhalatieapparaat dat nu naast mijn nieuwe bank staat.
Zondag hebben we nog zo'n kastje gemaakt, ik had een plank over...en zelfs voor een printer/webcamkastje was er nog een plank over....

's Middags zijn we Gaston gaan na doen....Marinka haar prijs gebracht in Lemmer...

Gisteren kwam Petra weer en Arjan had vrij (nu nog trouwens) Arjan heeft het water ornament wat ik heb gekregen van mijn schoonvader, alvast voor mijn verjaardag...in het hok gezet. 's middags heb ik alle notulen en de agenda voor het astma fonds gemaakt, ik kwam er achter dat we volgende week al vergadering hebben omdat we over twee weken provinciaal overleg hebben...tja dan is het wel snel.

's Avonds heeft arjan pannenkoeken gebakken en om 19 uur ben ik naar schilderen geweest. Ik heb gewerkt aan het portret van Arjan, dat moet ook maar eens afgemaakt worden. Arjan wist er niks van af maar toen ik de auto zou inparkeren, lukte dat niet (ik was te moe om het stuur te draaien)en toen kwam arjan mij helpen en toen zag hij dat schilderij. Helaas....maar hij lijkt wel, vind ik....

Vanmorgen moesten we kwart voor 8 richting groningen voor de fietstest. Arjan heeft vrij genomen om mij bij te staan...Het fietsen ging niet echt goed, tot drie metingen maar. Het licht ging uit...ik kreeg het zwart voor de ogen en toen hield het gewoon op. Toen ik weer bijgekomen was, kreeg ik dezelfde fietsopdracht alleen nu met zuurstof en dat ging aanzienlijk beter. Ik heb verder kunnen fietsen en ik werd minder snel benauwd. Nu kregen mijn benen het zwaar, ze gingen verzuren en toen moest ik stoppen. De uitslag krijg ik 12 november bij mijn eigen longarts.

We zijn nog eventjes bij Lydia op de thee/koffie geweest en ze heeft en cd van steely dan voor me gedownload. Ik zag een keer op tv over oude hit en hoe die gemaakt zijn... en dat nummer aja vond ik wel mooi...vandaar.
We zijn rond twee uur weer naar Heerenveen gegaan want mijn ouders kwamen. Mijn vader heeft nl extra werkgeheugen voor mijn pc gekocht en dat kwam hij er in zetten. Hij is een stuk sneller geworden en...mijn audio bij msn doet het nu wel....

Morgen moet ik weer fietsen en 's middags boetseren, we krijgen een model....ben benieuwd hoe dat gaat...

nou, nu heb ik weer mijn week bijgeschreven, het is inderdaad te lang geleden dat ik schreef, kwam er gewoon niet aan toe...

Maar tot zover...tot later.

Geen opmerkingen: