Sandy's statistieken

donderdag 20 november 2003

Het is alweer donderdag en ik heb een paar dagen niet geschreven. Ik heb mijn chello website gemaakt en die is nu zo'n beetje klaar...er kan gewoon niks meer bij want die 10 mb zijn op...Zo simpel is het.

Ik heb maandag met schilderen een stilleven gemaakt, dat zou ik af moeten maken maar ik heb er nog niet veel tijd voor gehad. Dinsdag moest ik weer naar de fysio, en volgende week is hij er niet want dan gaat ie staken. Als ik toch behandeld wilde worden zou ie wel blijven en niet gaan staken, hij had er niet zoveel zin in eigenlijk. Ik zei dat ie maar gewoon moest gaan staken dan is ie er ook eventjes uit!!!hahah.

Dindag heb ik eigenlijk de hele tijd achter de pc, mijn website gemaakt maar het lukte eerst niet...later na veel gemier is het toch gelukt. Woensdag moest ik fietsen in Groningen met zuurstof. Ik mag voluit gaan want mijn hartslag werd niet hoger dan 115 slagen en de saturatie bleef boven de 94 % dus dat is heel goed.

Morgen moet ik met Pietie voor het eerst hier met zuurstof fietsen. Dus dan zal het gebeuren.
Toen ik woensdag terug kwam van Groningen moest ik snel eten en toen naar boetseren...Ik heb mijn eerste beeldje af. Van het model. Het was al gebakken!!! Het is echt wel leuk gworden. Ik ben er eigenlijk wel trots op!!
Ik heb het beeldje van het model van vorige week ook af, die staat nu te drogen en dan gaat ie volgende week op de ovenlijst. De poes staat nu op de ovenlijst, dus hoop ik dat die volgende week ook gebakken is.
Ik ben met een nieuw beeld begonnen, en dat moet volgende week wel af zijn...
De laatste les hebben we weer een model en dan is het over...ik ga wel door met boetseren, ik vind het heel erg leuk om te doen.

Vanmorgen ben ik wezen zwemmen in Wolvega. Er waren niet zoveel en Lies had haar cd speler meegenomen en eerst gingen we wat zwemmen en daarna op muziek. Heel leuk is dat altijd. Bij de koffie was Evert. Hij heeft nu zuurstof en hij loopt met een rolator. Het gaat nu weer wat beter met hem en daarom kwam hij eventjes koffie drinken.

Toen ik thuis kwam belde de RVS adviseur, die zou om 16 uur komen maar vroeg of ie meteen kon komen. Nou, ja dan heb ik dat gehad, dacht ik. Ik wilde weten hoe mijn inbloedelverzekering erbij stond ivm het zuurstof in huis. Nou dat was gedekt hoor!!!
Verder probeerde hij mijn auto over te zetten maar dat hoeft niet. Misschien als ik een andere auto heb verzeker ik dat bij het pakket in, ik zie het wel.

Ik heb eventjes op de bank geslapen en nu zit ik met margriet en hendrik op msn. Ze hebben nu ook een webcam en dat werkt. Ze vinden het hartstikke leuk, maar soms zijn ze er niet van bewust dat ik er niet ben en dan bellen ze mij of ik NU achter de computer wil gaan zitten...maar zo werkt dat natuurlijk niet!!! haha

Ik heb margriet beloofd om bij haar zwemles te komen kijken dinsdag want dan is de fysio toch aan het staken, dus dan kan dat wel. Nu vraagt ze dat steeds weer. Maar goed. Wat je beloofd......moet je ook doen...ehm.

Ik ga zo eventjes tv kijken, de bauers!!! ik vind het echt leuk, jaaa erug heee!

Zaterdag ga ik naar arjan en dan gaan we naar de oef dag in dordrecht en 's avonds gaan we door naar alderina en eric. Komen we laat thuis denk ik. Zondag gaat arjan met mij mee naar heerenveen, hij heeft maandag een sollicitatie. Dus is het eventjes afwachten wat er allemaal gaat gebeuren!!! maar daar vertel ik later, als het wat duidelijker wordt wel meer over.

De groetjes en tot een volgend schrijven!!






Geen opmerkingen: