Sandy's statistieken

maandag 17 november 2003

Maandag,
Vanochtend was Petra weer geweest en de tijd vloog voorbij. Ik had expeditie robinson opgenomen en heb dat gekeken...Nu moet ik de meiden van de wit nog kijken...maar ik heb nog even geen tijd.
Ik ben nu de computer een beetje aan het inrichten enzo.
De computer doet het prima en papa heeft de brander erin gebouwd. Nu moet ik alleen nog een upgrade voor xp ervoor downloaden.

Gisteren waren we naar Margriet haar verjaardag toe en toen hebben we msn bij hun op de computer gezet. Toen hebben we mijn naam en sipke toegevoegd en papa was online, dus konden ze hem via de webcam zien, dat vonden ze mooi.
Toen ik thuis kwam wilde ze mij natuurlijk ook zien en ze waren volgens mij niet op bed te krijgen...

Vanmiddag doe ik niet veel...vanavond naar schilderen. Daar heb ik wel zin in.
Morgen naar de fysio en woensdag naar Groningen om te fietsen met zuurstof om te kijken hoe ver ik mijn hartslag mag opvoeren.
's Middags naar boetseren...heel erg veel zin in...ik heb al een idee wat ik ga maken!! Dat vertel ik nog niet.

Ik ga nu ff lunchen en dan....ja ik weet het zelf nog niet!!!

doeiiiiiiiiiiiiiii

Geen opmerkingen: