Sandy's statistieken

vrijdag 19 december 2003

Hallo, vandaag is het alweer vrijdag en ik heb best wel weer veel gedaan.

Zaterdag ben ik met Arjan naar de makro en lucas en klamer geweest. We hebben o.a. een scanner gekocht en een hubkastje, want mijn scanner en tevens die van arjan is niet meer compatible met xp. Ik ben om een uur of 8 vertrokken en was ongeveer half 10 weer thuis. Het weer was wel redelijk goed weer als je nagaat dat we met hoosbuien de makro uitkwamen.

Zondag heb ik lekker achter de pc geklooid met de scanner enz. Alles ging lukken, in een keer dus dat was wel prettig.
Maandag kwam Petra weer en 's avonds hadden we met schilderen een soort van gezellig samenzijn met drinken en hapjes, iedereen had zelf iets mee genomen en het was echt gezellig. We hebben ook een gedeelte gekeken van de voorstelling van clownerie, echt grappig....
Ik was overigens pas half 12 thuis...

Dinsdag heb ik alles voor het astma fonds afgemaakt, althans dat probeerde ik. Ik had kaartjes voor de verjaardagen ontworpen en dacht dat ze die wel snel konden afdrukken, maar die kon ik donderdag pas ophalen.
Nadat alle kerst, notulen en h-eigenwijzers op de bus waren, moest ik nog wel even boodschappen halen en toen zag ik bij de afdeling bloemen en planten van de konmar, leuke, goedkope kerststukjes. Toen heb ik er drie gekocht en eentje voor mezelf. Ik ben toen naar het graf van tante marie gegaan, zij is nu alweer 20 jaar overleden, das lang...toen was ik 12. Daarna ben ik doorgereden naar het graf van pake en dat is ook alweer 14 jaar geleden, tsssssssss.

Woensdag heb ik heel veel schilderspullen die ik weinig gebruik naar de zolder gebracht en heb een aantal kastjes geleegd en verzet. Om een beetje ruimte te maken voor arjan zijn buro enz. Helaas kan ik de witte kast en het kleine burootje niet zelf verzetten ander had ik dat wel gedaan!!! Ik moet nog een paar spullen naar boven brengen maar voorlopig heb ik even geen zin....

Donderdagochtend ben ik eerst naar het graf van mevrouw kloos gegaan. Ze heeft nog steeds geen steen. Er stonden dit keer ook nog geen bloemen, want meestal is er al iemand geweest. Daarna ben ik gaan zwemmen en het was weer heel erg lekker. Ik was wel moe maar goed, dat is ook wel een beetje de bedoeling. Je mag best wel merken dat je wat hebt gedaan.

Vanochtend heb ik weer gefietst en ben toen achter de pc gekropen. Ik heb weer wat dingen aan mijn website gedaan en ik zou zeggen, kijk er maar eventjes op!!!

Ik kreeg wel even stuipjes want mijn monitor staat op overlijden...hij valt zo nu en dan zomaar uit. Ik was net mijn nieuwe site aan het overzetten op de server en toen knal.....
Tijdens het eten heb ik hem maar eventjes uitgezet en nu doet hij het wel weer...maar ja voor hoelang???
Ik had de beeldresolutie aangepast maar dat moet ie makkelijk aankunnen. Papa denkt ook dat ie zijn tijd wel heeft gehad en dat ik eerdaags een andere moet kopen....nou ja lekker zeg...
Ik ben al bijna failliet en zeker met de aankomende bezuinigingen. Ik kreeg gisteren een brief van de thuiszorg dat het uurtarief van € 4,60 naar € 11,80 gaat....das nogal een stijging...daar komt bij dat Arjan bij mij komt wonen en zijn inkomen erbij opgeteld wordt zodat we ongeveer € 188,00 per maand aan eigenbijdrage voor thuiszorg kwijt zijn. Das toch wel veel hoor.
Nu zijn er veel meer bezuinigingen die mij treffen:
enkele medicatie uit het pakket, taxi kosten gaan eruit, fysio ook, tandarts ook, huursubsidie wordt minder, mijn alleenstaandetoeslag stopt ook enzo enzo...nou, ik ga er zeker wel 8% tot 10% op achteruit. En die Balkenende maar beweren van niet, hij heeft makkelijk praten, hij hoeft niet van een wajong uitkering te leven.

Ik vind het echt schandalig, chronisch zieken enz. zijn echt de dupe van dit kabinet. Ze doen er niet eens wat aan...ze zeggen het via de belastingdienst aan ons terug te geven, tja, creatief invullen moet je doen anders lukt het niet eens....maar het gaat me lukken hoor...wees maar niet bang.

zo dit was me een weekje wel...morgen ga ik weer naar Santpoort en morgen avond naar Plien en Bianca, dussssssshhhh!!!

zondag kom ik weer thuis...

daaaaagggggggggg.

Geen opmerkingen: