Sandy's statistieken

zondag 18 januari 2004

Hier ben ik weer eens,
ik lig nog steeds in het ziekenhuis. De afbouw van de prednison is begonnen en de suikers gaan heel langzaam met behulp van een schema naar beneden. Het gaat heel langzaam steeds beter.
Helaas bibber ik nog steeds waardoor ik nog steeds niet goed kan lopen, ik lijkt wel dronken en mijn hart klopt drie keer zo snel als anders. En daardoor lukt het me niet om te slapen, alhoewel ik de laatse twee dagen wel redelijk heb geslapen. Ik ben wel erg vroeg weer wakker en heb dit weekend het wk sprint gekeken.
Gisteren zijn mama en papa op bezoek geweest en arjan natuurlijk.
Vandaag zijn Lydia en daniel, marinka en arjan op visite. We zijn net bij het restaurant geweest en hebben warme chocolademelk gedronken en nu sta ik bij de internet bali en de rest dwaalt hier eventjes rond en wacht tot ik klaar ben....

Morgen komt een diabetesverpleegkundige bij me want ik krijg andere insulines als ik het goed begrepen heb. Door de prednison heb ik enorme eetlust....maar ik mag natuurlijk niet veel snoepen, wel suikervrij....

Ik ben hier nog wel een tijdje, want het afbouw schema willen ze hier doen. Meestal door de week komt arjan 's middags en in het weekend krijg ik wel wat mer bezoek. Door de week bijna niet.

Vrijdag ben ik hier naar de kapper geweest want mijn haar werd veel te lang. nu is het weer een beetje beter geknipt.
Vanochtend was ik al om 9 uur klaar met douchen, ik was eigenlijk alweer moe en toen ben ik maar in bed gaan liggen en ben toen weer in slaap gevallen.

Marischa, nico en lydia belden vanochtend nog even en lydia vroeg of ze kon komen. Arjan belde nog of ik wat spullen nodig had, kon hij dat mooi mee nemen.

Dit was het weer voor vandaag, ik ben hier nog wel een weekje of wat.....

Geen opmerkingen: