Sandy's statistieken

donderdag 29 januari 2004

Ik ben nu lekker thuis, heerlijk op mijn eigen bank en in mijn eigen bedje slapen, alhoewel ik maar tot 4 uur heb geslapen want daarna lukte het niet meer. Sinds mijn opname heb ik toch echt een slaapprobleem. Ik probeer het maar het lukt gewoon niet. Ik wil ook geen slaappil nemen want dat is ook weer verslavend, en dat wil ik dus niet.
Ik moet wennen om met die zuurstof slang te lopen, dan zit ie achter de bank vast of achter de deur of de kat staat erop of arjan struikelt erover. Tja, we zullen er mee moeten leren leven...

Vandaag hebben we alle troep wat ik mee heb genomen uit het ziekenhuis opgeruimd en de kleding weer gewassen, arjan zei net dat ie maar bleef wassen en er komt geen einde aan...ja nu ligt er nog witte was...pfffff, het leven van een huisvrouw gaat over rommel, en nu is hij huisman dus...vandaar.

Arjan doet zijn best en heeft al twee dagen lekker voor me gekookt. Vanochtend heb ik zelf mijn ontbijt gemaakt want ik moest op tijd mijn bloedsuikers meten en natuurlijk eten en spuiten. Toen heb ik arjan maar laten slapen want hij was wel in de weer geweest, gisteren, boodschappen doen, opruimen, koken enz. enz.

Gelukkig is hij hier want anders zag ik het niet zitten zo in mijn eentje, en dan nog niks kunnen. Je wilt graag naar huis maar het valt wel tegen wat je niet meer kunt doen. Ik heb nog steeds spagetti benen en loop nog wat wankel, dat zal hoop ik ook wel weer eens overgaan. Ook moet mijn lichaam helemaal wennen aan die verminderde longfunctie en daardoor gaat mijn hart zo snel, die moet gewoon sneller pompen, dat vertelde dr van der bij, de transplantatie arts, daar heb ik woensdag voordat ik naar huis ging een gesprekje mee gehad want hij had mij al 4 weken gezien tijdens hun groot overleg.
Blijkbaar hebben ze toch al mijn dossier besproken want hij stelde voor of ik niet een gesprekje wilde via de zaalarts.
over twee weken moet ik voor controle komen en dan heb ik ook een gesprek met hem of zijn collega over wat transplantatie allemaal inhoud. Sp[annend.

Morgen hebben we het druk, hoekloos komt het vat brengen, we krijgen visite, mama en papa komen, verder moet ik nog wat telefoontjes doen enz...

Ik ga nu maar eens proberen te slapen....


Geen opmerkingen: