Sandy's statistieken

zondag 15 februari 2004


We hebben geknutselt met het plaatsen van foto's op deze site en Joepie het is gelukt....moet je kijken wat leuk...dat wordt leuk, jongens.......
Deze foto van arjan is genomen in tilburg na onze vakantie in bulgarije. Ik heb daar ook een schilderij van gemaakt, maar is nog steeds niet af...

Vandaag was een beetje een offday, gisteren zijn we van een koude kermis thuis gekomen. We zouden naar alex d'électrique in het witte theater in ijmuiden. Helaas werd er gerookt en ik werd alweer benauwd door mijn vochtvast houden, het bekneldt me dan om de borstkas en je voelt je steeds ellendiger. In het zaaltje hing al aardig een rooklucht van de rookmachines. Ik kon daar niet wezen. Nog geen vijf minuten gezeten en toen ben ik maar weggegaan....helaas. Normaal doen ze veel met vuur maar dit theater is te klein en hebben ze alles vervangen door rook...da's lekker... Nou ja, arjan heeft zijn ouders weer even gezien, ook wel leuk weer.

Vannacht heb ik weer op de bank geprobeerd te liggen want ik kon niet slapen. Ik had toen we thuis kwamen een plaspil genomen en ik moest wel veel plassen maar het was niet voldoende. Vannochtend heb ik er twee genomen maar nu zijn ze wel uitgewerkt. Ik voel het vocht weer in mijn borstkas trekken. Net alsof er een band rond je kas wordt gelegd waardoor je benauwd wordt. Ik kan daardoor niet liggen en slapen.

Woensdag moeten ze hier maar onderzoek naar doen....Vandaag hebben we allebei onze administratie bijgewerkt en ik ben net onder de douche geweest. Dat is altijd weer lekker.
Morgen komt Petra weer, ze kan nu haar tijd inhalen. We kijken het even aan of ze het huis kan schoonmaken in drie uur per 14 dagen anders vragen we haar de tussen week 2 uurtjes extra te komen.

we gaan zo eten maken, want ik moet ook weer spuiten...

Geen opmerkingen: