Sandy's statistieken

vrijdag 26 maart 2004

Gisteren kreeg ik een foto van elisa de dochter van lydia. Het is een aardig grote file. Ik vond het wel heel leuk om te plaatsen. Zij vindt het misschien ook wel leuk om hem hier terug te zien....


vanmiddag zijn we naar beppe geweest maar ze was bingo aan het spelen. We hebben haar niet opgehaald want ze wil bijna niks, dus hebben we ons cadeautje op tafel gelegd en zijn weer naar huis gelopen, ja, je leest het goed. We hebben dit keer de benenwagen gebruikt. Sportief he... Ik heb daarna wel even op de bank een knippertje gedaan en arjan heeft nog wat boodschappen gehaald.

Morgen gaan we vroeg opstaan en om 10 uur naar diemen enz. Vanavond niet al te laat naar bed...we gaan eigenlijk nooit echt laat naar bed. ik moet wel alle spullen die ik mee moet klaar leggen want ik ben nogal vergeetachtig..dat is de leeftijd zal ik maar zeggen. Ik moet nl mijn spuiten, pillen e.d. niet vergeten en drinken en druivensuikertjes voor een hypo op te kunnen vangen...Ja, diabetes is niet best.... hier nog wat plaatjes van de dingen die morgen mee gaan.





Geen opmerkingen: