Sandy's statistieken

zondag 14 maart 2004

Gisteren zijn we naar santpoort geweest, we hebben daar de videoband van het 25 jaar huwelijk van nico en tineke bekeken. Het bleek een vrij donkere opname te zijn maar arjan heeft de tv een beetje helder gezet en toen kon je wel weer wat zien. Ja, banden van 10 jaar oud zijn dus niet zo lang houdbaar....
We waren pas rond 14 uur daar want we waren een beetje laat. Verder heeft arjan met zijn vader achter de pc gezeten en heb ik de geboorte munt van amalia met haar ouders erop gekregen van tineke. Ik had de postzegel en haar eigen geboorte munt al zelf.
Na het spagetti eten zijn we om half 8 naar het theater gegaan voor stessen. erug grappig.



Rond 23 uur zijn we richting heerenveen gereden en we waren om half 1 terug. Vanmorgen werd ik om half 7 wakker en ben toen al naar beneden gegaan wn had de waterkoker aangezet en ging op de bank liggen en arjan maakte mij om 11 uur wakker........
Ik ben wel een beetje duf, ga nu onder de douche, word ik misschien een beetje wakker...

Ik las in mijn mailbox dat Bas, een jongen die we op de oef middag gezien hadden en die op de wachtlijst stond, gisteren getransplanteerd is. Het ging niet zo goed met hem, hij lag al op de ic in utrecht en werd high urgent geplaatst maar nu heeft hij nieuwe longen en het gaat goed geloof ik.

o ja, we hebben het aanloopkatje toch maar niet binnen gelaten. Ze is er nu ook niet meer. Ze is vast ergens anders heen gegaan. Sinds ze van ons geen eten meer krijgt is ze weg. Toen we donderdag uit het ziekenhuis thuis kwamen was ze voor en hebben we haar weggejaagd...erg he...maar er zijn toch te veel nadelen om twee poesen te hebben.

We houden het maar bij macy allen...zij blij...

Geen opmerkingen: