Sandy's statistieken

donderdag 25 maart 2004

Het is alweer donderdag en het is vandaag mooi weer. Ik was vanmorgen al vroeg wakker, ik had me bijna verslapen want ik moest om 9.40 uur al naar de fysio toe voor mijn training. Vorige week hadden we besloten om het over te slaan omdat ik wat hoestte en toen hebben we maar aandacht besteed aan de longen....
Dinsdag heb ik afgebeld omdat er visite zou komen voor mijn verjaardag maar bij nader inzien zijn die niet geweest. Ik was eigenlijk heel moe en ben 's middags even naar bed gegaan. Om een uurtje of drie ben ik weer wakker geworden en ronda een uur of 16 kwamen ome johan en tante mia. Die moesten daarna nog naar een verjaardag. Rond half 6 kwamen Marinka en Meindert en die bleven eten. Om half 8 kwam truus met margriet en hendrik. We hebben een gezellige dag gehad.

Woensdag ben ik naar de fysio geweest en mijn nek en mijn schouder zijn gemasseerd. Ik heb sinds kort weer last van mijn schouder maar hoe dat komt weet ik niet. Vorig jaar had ik er weer wat last van door het golfen maar ik heb nu nog helemaal niks gedaan...
Daarna zijn we gaan boodschappen en 's middags ben ik naar boetseren geweest. Ik heb nu twee beeldjes af en ben nog snel met een nieuwe begonnen. Volgende week is alweer de laatste les..jammer he.

straks gaan we naar de gamma, er staan leuke tuindingen in de folder, kijken we eventjes...en ik moet een kado voor beppe kopen aangezien we morgen bij haar op verjaardag gaan en we zaterdag niet naar haar feestje gaan. Arjan zijn moeder is jarig....en we gaan eerst naar huub en regina om de laptop terug te brengen, dan naar de collega van arjan en dan naar santpoort.

Zondag komt de familie kuperus mijn verjaardag vieren....gezellig...

zonet was ik wat aan het surfen en toen vond ik deze foto...grappig, want ik zit ook vaak gewikkeld in mijn slang vast...ik vind het een mooie foto....kijk maar...



Geen opmerkingen: