Sandy's statistieken

zaterdag 17 april 2004

Vanmorgen vroeg was arjan al om half 9 beneden toen ik ook beneden kwam. Hij ging kaartjes kopen voor de wedstrijd van Heerenveen tegen AZ. Dat is de laatste wedstrijd van foppe de haan. Toen ik net beneden was, ging de telefoon en dat was mama. Rolf had haar gebeld (uit california) dat tante prul overleden is, gisteren. Rolf had haar in haar slaapkamer gevonden. Mama had nog zo graag deze zomer naar haar toe wilen gaan. Ze wilde haar nog zo graag zien maar dat is haar niet gegeven. Ze had rolf gezegd dat ze helaas niet kan komen ook omdat ze bij mij wil zijn en omdat we natuurlijk woensdag naar Groningen gaan voor de pieper. Rolf begreep dat natuurlijk wel en samen waren ze emotioneel. Toen mama mij dat vertelde moesten we beide huilen omdat we allemaal huilden. Rolf was geschokt geweest van mijn mailtje over de longtransplantatie, wat natuurlijk wel te begrijpen is. Nou, ja alles met elkaar was het vrij emotioneel. Later heb ik mama nog even gebeld en ze zei dat tante prul snel wordt gecremeerd, omdat ze anders gebalsemd moet worden en dat wilde hij liever niet. Oom wim was ook snel gecremeerd.

Ik vond een mooi gedicht:

Wanneer het leven eindigt,
weten we wat de dood betekent
een grote leegte, die slechts gevuld wordt
met blijvende herinneringen aan tante Prul die
ons zo dierbaar was.



Na het telefoontje ging arjan de kaartjes kopen en heb ik geinhaleerd want dat was ik aan het klaar maken. Arjan kwam vrij snel terug maar zonder kaartjes want die waren uitverkocht. Hij stond als 5 e in de rij maar de vierde had de laatste twee...tsssssssss. Arjan had wel lekkere broodjes meegenomen.
Verder heb ik nog wat voor het astma fonds gedaan en eigenlijk veel geslapen op de bank. Vandaag heb ik een offday zal ik maar zeggen.

Geen opmerkingen: