Sandy's statistieken

vrijdag 2 april 2004

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan, althans 8 uur is redelijk vroeg, ik moest naar de fysio om 10.20 uur...Dus dat was een redelijke tijd. Als ik alles snel achter elkaar doe en niet als een slak beweeg dan lukt het ruimschoots..Ik kijk dan tv en dan kan het wel eens mis gaan want dan begint er iets waardoor ik denk, over 5 minuten ga ik brood smeren, ja dan moet ik natuurlijk eerst bloedsuikers prikken...das eigenlijk ook zo gedaan en dan insuline spuiten enz.....maar goed het is zomaar laat...Ik ben mooi zelf gegaan met de auto want arjan moest thuis blijven omdat hoekloos vandaag zou komen om mijn ambulox vat weer bij te vullen. We weten niet hoe laat hij komt maar meestal zijn we wel thuis.

Toen ik thuis kwam was hoekloos nog niet geweest. Ik ging even tv kijken en ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het een uur of 1. ik ben toen even achter de pc gaan zitten en heb mijn e mailtjes gelezen en spelletijes gedaan.
Toen ging de telefoon, het was otto de verpleegkundig consulent van E4, de transplantatie afdeling en hij vertelde mij dat ze woensdag mijn gegevens hadden besproken in het overleg team en ik ben goed bevonden voor transplantatie. Hij had een groen licht gesprek gepland op woensdag 21 april 2004. Van 15.00 tot 17.00 uur. Op afdeling E4. als het goed is sta ik vanaf 22 april 2004 op de wachtlijst.
Ik naar beneden om arjan het nieuws te vertellen...

Om kwart voor 2 kwam hoekloos en stond ik klaar om naar Rinie te gaan...Arjan stond klaar om naar de banen markt te gaan in het Fec te leeuwarden, daar was hij min of meer verplicht voor uitgenodigd, door het cwi...
Bij rinie was het weer gezellig. Gerharde was er ook, die ging wel eerder weg want ze moest naar zwemmen. om half 6 ging ik weer weg. Toen ik thuis kwam was arjan al thuis en had Macy har hapje alwer gehad, terwijl ze tegen mij zei van niet.....bij wijze van..dan he....zo slim is ze wel.
Ik ben toen achter de pc gaan zitten om het spelletje af te maken dat er nog steeds op stond.
Daarna gingen we shoarma eten en nu zitten we samen achter de pc...weer eens wat anders, hahah......

vanavond lekker rustig tv kijken en lekker slapen....en morgen zien we wel weer.

Geen opmerkingen: