Sandy's statistieken

zondag 16 mei 2004

Afgelopen donderdag had ik het behoorlijk druk. Allereerst moest ik zwemmen en toen we thuis kwamen moest ik gelijk eten en eigenlijk ook weer weg want ik moest voor een oogfoto naar groningen. Ik kreeg er eerst ruppels in het oog die je pupil groter maken zodat ze foto's van de aderen in het oog kunnen maken. De druppels deden hun werk niet zo goed en ik kreeg opnieuw druppels en deze keer ging het wel prima, ik zag wazig en dat hoort...De foto's konden gemaakt worden en we waren eigenlijk zo klaar. Daarna zijn we naar winschoten gegaan naar lydia en jan en de kinderen. Elisa en Daniel hadden kijkles van het zwemmen en daar zijn we wezen kijken. Beide opa en oma's waren er ook dus het was een volle bak. Na het zwemmen hebben we patat gegeten en hebben we 6 vissen gevangen. Drie grote oranje goudvissen en lydia had al drie kleine zwarte visjes gevangen. Alle vissen zitten nu hier in de vijver. Onze oude zwarte vis werd herenigd met zijn familie....hij zwemt vorstelijk achter de drie groten aan. Er zal ze hoop ik nu niks meer overkomen want we hebben een net over de vijver geplaatst. het is even wennen maar ja, dan hebben we kans dat we volgend jaar ook nog vissen hebben met al die katten en reigers hierzo...

Vrijdag was ik een beetje moe en zijn we pas 's avonds even naar hendriks verjaardag geweest.
Zaterdag gingen de dames, mijn tantes en nichten een dagje vrouwendag doen op vlieland. Daar mag ik niet heen ivm een evt oproep uit groningen. En ik kan niet een hele dag weg, dat is toch wel te vermoeiend, en fietsen is onmogelijk. Ik ben, wel meegegaan uit eten in harlingen. Om 18.15 uur kwam de boot terug en toen heb ik me bij de dames gevoegd en hebben we heerlijk gegeten bij restaurant de noorderpoort. Hier een paar kiekjes....De familie, arjan en ik staan op de kade en na het eten.



Vanochtend was ik niet echt laat wakker en heb ik de wasmachine gedraaid. Ik kon alles mooi buiten hangen en alles ligt nu alweer in de kast...fijn he. Vanmiddag ben ik wel eventjes in bed gaan liggen want ik was toch wel moe. We hebben ook wel buiten gezeten met Macy en die is ook erg vermoeid.

Gisteren kreeg ik weer kaarten van de mond en voetschilders. Daar zijn we al heel lang lid van. Deze stichting doet veel goeds voor mond en voetschilders uit de hele wereld. stichting removos De kaarten zijn steeds mooier.

Ik ga nu naar bed, morgen weer vroeg op, want Petra komt weer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
sandy 3.0 zei

sorry arjan dat ik per ongeluk je bericht heb gewist