Sandy's statistieken

woensdag 26 mei 2004

Dinsdag is de dag dat ik 10.40 uur naar de fysiotherapie moet en dus best wel vroeg op moet..ehmmm. Ik probeer altijd om 8 uur op te staan maar tegenwoordig ga ik pas om 8.30 uur mijn bedje uit. Ik zet ook altijd de wekker want ik heb de pest aan uitslapen. Ook omdat mijn pillenschema dan niet meer uitkomt. En ik echt wel weer aan een "paar" minuten (45 minuten)inhalatie toe ben. Eigenlijk ben ik zo'n beetje de hele ochtend bezig met mijn pillen. Als ik om half 9 beneden ben, maak ik eerst mijn inhalaties klaar, salbutamol en mistabron in de sidestream (plaatje 3), en colistine in de ventstream(plaatje 2). en pulmozyme, dat zit gelukkig in een ampul.


Dan meet ik mijn bloedsuikers en dan ga ik inhaleren met de freeway freedom (plaatje 1).
Als ik klaar ben, doe ik mijn insulines en dan eet ik mijn ontbijtje. Ondertussen heb ik al mijn pillen genomen en dan is het tijd om weg te gaan en zo ook gister ochtend. Ik kwam langs het kuperusplein en daar zag ik de kermis opgebouwd worden...
ja het is weer pinksterkermis. Ik ben er al jaren niet meer geweest geloof ik.Bij de fysio heb ik toch wel weer iets van sputum opgegeven maar het was nog niets in vergelijking met dat ik net uit het ziekenhuis kwam. Gelukkig maar.

's middags ben ik om half 2 naar de golfbaan gegaan want om 2 uur had ik weer les. Er werd de finale van de landelijke clubwedstrijden gespeeld tussen zwolle en nieuwegein. Toen wij alweer naar huis gingen, was de wedstrijd nog bezig. An en ik hebben allebei heel goed onze balletjes weg kunnen slaan. Jan was er niet. Helaas voor hem. Later had ik hem gebeld maar hij was het helemaal vergeten, dat kwam omdat we vorige week woensdag les hadden ipv. dinsdag.... We moesten met clubs S en de 9 de bal chippen. Net over de vijver, daarin zitten heel veel kikkers en die waren aardig aan het kwaken.

Na afloop hebben we nog wat gedronken en An heeft nog een trui bij Martin gekocht. Ik kijk regelmatig op de site this is golf Helaas vergeet ik het vaak te kijken. Ik krijg altijd de nieuwsbrief. Het is echt leerzaam en je gaat het spelletje ook beter begrijpen. Er zijn zoveel regels.

Vanochtend zijn we naar de kapper geweest. Allebei weer een beetje toonbaar. Daarna heb ik geprobeerd om een nieuwe broek te vinden maar dat is niet gelukt. Wel even naar de apotheek geweest want mijn teststrips en naaldjes waren bijna op.
Vanmiddag een beetje achter de pc gehangen en een beetje gekeken hoe arjan met de vijver bezig was. Macy lag lekker op de tuinstoel en zij krijgt wel een kussen en wij dus niet...
Wie wordt hier nou verwend??? Macy kijkt ook altijd heel erg verliefd naar arjan en gaat zelfs bij hem op schoot zitten. Maar goed, morgen moet ik weer zwemmen en dan wil ik even naar first lady in wolvega, meestal hebben ze daar wel leuke kleren. O ja, ik heb al een broek besteld bij neckerman....o jeetje, geld te veel???

Geen opmerkingen: