Sandy's statistieken

woensdag 2 juni 2004

Vandaag is het een "achter de computerdag" want het is niet zo mooi weer buiten, wat overigens wel voorspeld was. Nu zal ik dan ook maar mijn computerwerk gaan afmaken want als het weer zonnig is is het zonde om binnen te zitten.

We hebben een druk maar leuk weekend gehad. Zaterdag zijn we naar santpoort geweest en 's avonds naar rene froger in de arena. Heel erg leuk, ben ik ook es in de arena geweest!Hier kun je foto's bekijken

Zondag kwamen mijn ouders en maandag kwamen arjans ouders ook met marischa en marinus. Op de rotonde bij de rottumerweg werd marinus, die op de motor was gegaan, aangereden. De motor is waarschijnlijk total loss. De jongen in de auto had hem nooit gezien en reed zo de rotonde op terwijl marinus daar net reed.

Ik ben niet naar de pinkstermarkt gegaan want het was regenachtig. Mijn moeder had ook geen zin en wij hebben samen op de bank gelegen en de overige familieleden zijn wel wezen markten. Ik heb een hele mooie, grote plant gekregen.

dinsdag kwamen we 's ochtends bij de vijver en er is weer een oranje vis verdwenen. Dus wij baalden een beetje, heb je al een net gespannen en nog verdwijnt er weer een vis. Nu hebben we er kippengaas overheen gemaakt.

Ik was eerst naar de fysio geweest en toen om half twee moest ik weer naar golfles. Jan had mij gebeld want zijn accu van de auto was leeg en kon dus alweer niet komen!!!
Toen hebben we in overleg met martin zelf op het oefenveld gespeeld en ondertussen kwam jan toch. Toen hebben we met z'n drieeen nog geput. Om een uur of half 4 zijn we weer naar huis gegaan. Toen zijn we naar marinka haar verjaardag gegaan en hebben daar alles opgegeten!!! haha. Het was lekker warm en vandaag zou het wel mooi worden zeiden ze. Maar niet heus. Toen ik uit het raam keek, zag ik dat ze mijn autospiegel er weer eens afgetrapt hadden. Gelukkig zat alles er nog wel op en aan maar ik heb het spiegeltje er wel even bij de garage er weer in laten zetten want dan heb ik (lees arjan) het niet laten knappen. Nou, die man had het in een keer weer gemaakt, althans dat dacht hij. Het spiegeltje wilde nog niet van boven naar beneden. Hij moest toch nog een keertje klikken...maar hij had geluk dat ie niet knapte...

dat was het weer voor vandaag...

Geen opmerkingen: