Sandy's statistieken

dinsdag 3 augustus 2004

Dinsdag, alweer een lekkere warme, zonnige dag. Heerlijk gewoon. Vanochtend moest ik de wekker maar weer eens zetten want ik moest naar de fysio. Gelukkig had ik het gedaan want we waren erg laat naar bed en niet op tijd wakker geworden. Na de fysio hebben we nog het een en ander gekocht.
Ik krijg weer de nodige verwijten dat ik niets heb geschreven. Dat komt natuurlijk omdat we zaterdag met degene die, die verwijten maakt....met ons een dagje friesland heeft gedaan. Degene wil natuurlijk lezen dat we zaterdag naar Stavoren zijn geweest en dat we het heerenveense skutsje tweede hebben zien worden. We hebben heerlijk in de zon gezeten. En alles goed kunnen zien.
Daarna zijn we gezellig gaan eten in Hommerts in de texas farmsteak
Toen gingen we richting joure waar de ballonnen op gingen stijgen. We zijn niet het terrein op gegaan maar hebben langs de weg gestaan.



Zondag hebben we weinig gedaan en maandag hebben we gebarbequed. Ik had sate gemaakt en vandaag hebben we de overgebleven sate opgegeten. Verder doen we niet zoveel, we hebben tenslotte ook vakantie...

Geen opmerkingen: