Sandy's statistieken

maandag 6 september 2004

Afgelopen week had ik niet zoveel zin om te schrijven wat wel blijkt want ik heb inmiddels al een week geen nieuwtjes neer gezet.

We zijn dinsdag even naar de cirkel geweest, nu kan ik het wel vertellen, ik mocht een schilderij van mij uitzoeken en ophangen in het museum voor de afscheidstentoonstelling voor vincent onze schilder docent. Hij heeft een nieuwe functie aanvaard op de leraren opleiding, waar ik ook op heb gezeten. Nu moest hij zijn werkzaamheden voor de cirkel stoppen en dat vond hij best moeilijk. Wij hebben als cursisten een tentoonstelling voor hem gemaakt, en die was ook no te zien tijdens de open dagen. Ik denk dat mijn schilderij nu wel weer opgeborgen is...Dit is het, mijn laatste schilderij die ik in de les van vincent heb gemaakt.



Woensdag ben ik weer naar golfles geweest en we hebben dit keer maar een half uurtje les gehad op de oefen weide voor het clubhuis. Het ging wel weer goed. Het was ook lekker weer. Dat is bijna altijd met golfen, geen goden verzoeken, ik moet woensdag nog een keer. Maar het blijft geloof ik prachtig weer.

Donderdag moesten we om 9 uur in het zwembad van wolvega zijn. Ja, het zwemseizoen ging weer van start. Heerlijk was het. Stien was er ook en ze vroeg hoe het met Lammy gaat. Lammy heeft in april een longtransplantatie gehad. Toen ze mij belde ging het heel goed met haar, maar ze had nog wel pijn/vermoeidheid in de benen enzo. Stien zei ook al dat, zelfs topsporters die een weekje in bed liggen helemaal op zijn enz.
Stien kan het weten want die is jaren topschaatster geweest, kijk maar eens op deze site. Stien heeft overigens jaren de schaatstrainingen voor het astma fonds gedaan. Ze moest stoppen omdat ze vanwege haar knie niet meer kan schaatsen.

Vrijdag hadden we de afscheidstentoonstelling voor vincent en we hebben gezellig met elkaar gekletst en we konden onze nieuwe leraar even zien.

Zaterdag ging arjan naar Santpoort en ik bleef thuis. Ik ben 's middags naar de open dag in het museum geweest en heb al met onze nieuwe schilder docent kennis gemaakt. Ook heb ik met Gerrit Terpstra gesproken, dat is ook een leraar bij de cirkel die overigens ook kunstenaar is en Mee doet aan het project Nederland schoon. Hij heeft van allemaal blikjes, die zwervers hebben verzameld, een 3 meter hoog mansfiguur gemaakt dat in het stadskantoor te leeuwarden te bezichtigen is. Jamai opent het.
Verder heb ik mijn vier beeldjes, die wel klaar waren, meegenomen en heb dus ook nog met Gosse Dam, mijn boetseer leraar gesproken. Ja, ik heb het druk gehad. Het was overigens erg warm daar binnen, dus was ik blij dat ik weer thuis was.

Zondag heb ik de skier op het doek gezet voor Conny. Ik heb lekker buiten geschilderd. Terwijl arjan in zandvoort met zijn pap naar de dtm races was en daar allemaal bn-ers heeft gezien en de billen van fahjah (jasmine in goede tijden)heeft gefotografeerd...ahhh. Ook zag ik een foto van inge de bruijn...vast haar dubbelgangster...nee hoor het was d'r echt.

Vanochtend zou ik op de hometrainer hebben gezeten maar, helaas, het feest ging niet door want Pietie was ziek. Toen ben ik maar buiten gaan schilderen enzofoort.

Ik ga nu maar eens slapen, heb al de hele dag een beetje last van hoofdpijn. Komt vast van het mooie warme weer. Heerlijk.....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,

Ik kwam je blog via je webshots pagina tegen, en werd geraakt door je schijnbbare moed, doorzetting en levensvreugde.
Ik wens je veel sterkte en ik duim mee voor een spoedige, goed geslaagde longtransplantatie opdat je nog veel heerlijke en onbezorgde zomers mag beleven!!

een Belgje