Sandy's statistieken

maandag 13 september 2004

Zo weer een weekje om, het gaat wel snel zeg. Afgelopen week was weer een beetje wennen want we waren gewend uit te slapen en nu moeten we weer het normale ritme zien te krijgen. Afgelopen donderdag ben ik zelf naar het zwemmen in wolvega geweest want arjan moest naar het CWI voor een gesprek met zijn casemanager over zijn reintegratieprocedure. Hij zit nl een half jaar in de WW en dan beginnen ze met dat soort dingen.
Hij moet dan es verschijnen in leeuwarden en die man vertelde dat hij mocht verzuimen als arjan
A) zelf ziek is die dag
B) een sollicitatie heeft op die dag en
C) als zijn partner ernstig ziek is, maar hij voegde er aan toe dat dat onwaarschijnlijk was...nou zei arjan dus wel, ze staat op de wachtlijst voor een dubbele longtransplantatie...!!! De mond van die meneer viel enigszins open zo niet helemaal...verder werd het gesprek milder enzo...

Zo zie je maar dat ze altijd uitgaan van gezonde personen...je moet dus voorzichtig zijn met mensen, je weet niet wat/waar mensen zich in bevinden. Nu kunnen wij er goed mee uit de voeten maar sommige mensen kunnen het heel zwaar hebben.

Ik ben donderdag en vrijdag met het schilderij voor conny bezig geweest en het is heel mooi geworden.



Zaterdag hebben we twee verjaardagen in santpoort gecombineerd. We zijn eerst naar Monique, Tonny en Dylan geweest. Tonny was jarig en dylan is vandaag twee jaar geworden. Hij kreeg me toch veel speelgoed...net intertoys nu bij hun...

Om een uur of vier zijn we naar Conny en Peter Jan gegaan, Peter jan was jarig geweest en hield een barbeque. Gelukkig was het de hele dag mooi weer en we hebben tot 21 uur buiten kunnen zitten.

Zondag hebben we eerst uitgeslapen en ben ik tijdens de F1 op de bank gaan slapen. Daarna heb ik het schilderij van Arjan afgemaakt. En er een lijst voor gemaakt, dat moet ik nu nog schilderen.



Toen hebben we soep gegeten want we hadden niet echt honger en we hadden ook geen zin in koken. Daarna heb ik geinhaleerd en ondertussen gekeken naar expeditie robinson Het was al eerder geweest maar ik had het niet gezien nog. Vorige keer vond ik het echt leuk, dus kijk ik het weer.
Ook heb ik ondertussen even een beetje de rommel opgeruimd want vandaag moest Petra weer komen en dan is het niet te doen met de stofzuiger als ik alles laat liggen. Niet dat ik zoveel rommel maak hoor, maar dat denk je af en toe wel, zo van: waar komt die troep nou vandaan? Ik heb er wel een handje van om alles te laten liggen en dat doet arjan ook en ja, op een gegeven moment moet er toch iemand beginnen....

Ik ben de laatste tijd wel een beetje te laat gaan slapen, en dan moet ik toch vroeger op staan....Gedeeltelijk komt het doordat ik tegenwoordig met Tece uit belgie chat via msn. Hij heeft ook cf is ook lid van de oef mailinglist en zo chatten we wel regelmatig. Heel gezellig hoor.
Ook moet ik nog de strijd wel aangaan tegen arjan met de patience confrontatie via msn. En dat gaat ook vaak langer dan ik eigenlijk zou moeten....
Die uurtjes die ik te laat in bed kruip compenseer ik vaak 's middags even op de bank.

Vandaag is arjan naar breda want hij heeft een bijeenkomst van distriweb. Hij eet bij mijn ouders en komt vanavond laat weer thuis. Ik kon niet mee want ik moet vanavond naar schilderen en daar heb ik best wel weer zin in. Ik ga nu eventjes tv kijken en op de bank liggen, dan koken en om 19 uur naar schilderen...

zo weer bijgeschreven...

Geen opmerkingen: