Sandy's statistieken

dinsdag 26 oktober 2004

Arjan heeft werk

Ja, Arjan werkt weer...sinds afgelopen donderdag werkt arjan bij een vw/audi garage in Leeuwarden. Hij was woensdag op sollicitatie geweest en kon de dag erna meteen beginnen om 8 uur!!!
Het is eerst een tijdelijke functie ter vervanging van een zieke collega, maar de kans is groot dat Arjan er mag blijven omdat ze binnenkort ook Skodadealer worden en daar heeft Arjan natuurlijk eerst voor gewerkt.

Nu moet ik natuurlijk de hele dag mezelf vermaken en het mooiste is dat ik natuurlijk nu voor het eten mag gaan zorgen...Tja en een keukenprinses ben ik nog nooit geweest en zal het ook nooit worden. Dus als Arjan er iets magertjes uitziet dan komt dat daardoor. haha.

Vrijdag was ik maar es naar de kapper geweest, nou dat had ik beter niet kunnen doen want ze heeft het lekker verknipt...ze heeft het in lagen geknipt, dan kun je het mooi naar buiten fohnen, tja als je dat goed kan is het natuurlijk niet zo moeilijk maar ik ben geen kapster...dus ik heb niet een bad hair day maar een bad hair coup...
Ik erger me elke keer als ik in de spiegel kijk...en steeds opnieuw fohnen helpt echt niet...het blijft stom...maar goed, ik hou hier over op...

Zaterdag moest Arjan lekker ook weer vroeg op want hij wilde kaartje kopen voor de thuis wedstrijden van heerenveen voor de uefa cup, hij kon een paspartout kopen omdat hij een clubkaart heeft van heerenveen.

's Middags hebben we boodschappen gedaan en bij de gamma, hout gekocht om lijsten voor mijn schilderijen te maken. Ik had vier latten van 1x1x210 cm gekocht maar de schildersdoeken waren 1,8 cm dus hebben we die omgeruild. Tja op zicht kopen is dus niet echt handig...

Zondag ben ik met de lijsten begonnen en arjan heeft formule 1 zitten kijken. Toen om half 9 heb ik expeditie robinson en het blok gezien en toen de sondevoeding maar weer es uit de kast gehaald. Ik had al een tijdje weer gezondigd....

Maandag was Petra, mijn hulp geweest en 's middags ben ik achter de computer gaan zitten en allerlei dingetjes afgewerkt ook voor het astma fonds.
Na het eten werd ik niet zo lekker, misselijk en neigingen tot overgeven en heel erg warm enzo, toen ben ik maar niet naar schilderen geweest maar naar bed gegaan, met een ibrufen en mijn warmte pack.

Vanmorgen voelde ik me weer helemaal fit. Bij de fysio kwam er ook weinig sputum en dat is naturlijk een goed teken alhoewel ik wel hoest en een beetje piep. maar dat heb ik al langer.
Verder moest ik na de fysio nog even naar de apotheek en gisteren zag ik in de folder van actionsport een winterjack staan, dat me wel iets leek. Hier is het plaatje:



Ik kreeg er een gratis umbro rugtas bij ter waarde van € 19,95. Ik mocht nl kiezen of een tas of een body care set...nou ja dat was niet moeilijk want ik ben dol op tassen....

Ik ga nu even een paar voorbeeldplaatjes zoeken voor het beotseren van morgen want ik weet nog niet wat ik ga maken...eventjes surfen op het net....

Geen opmerkingen: