Sandy's statistieken

dinsdag 12 oktober 2004

Het is niet waar!!!!

De KA staat voor de deur. Ja, echt waar....Wij moesten vanmiddag zelf wel eventjes bellen maar het was wel de bedoeling om ons de KA op te laten halen, VANDAAG....
Nou ja, het is allemaal klaar en alle papieren zijn in orde enz enz... We kregen als goedmakertje een hotelbon aangeboden. Tja, erg leuk, maar de koude douche wordt echt geen warme hoor....

Nu, moeten we natuurlijk nog een beetje bekijken of alles wel goed is, dat kun je niet zeggen na een ritje van Wargea naar Heerenveen. Ik moet natuurlijk wennen aan de stuurbekrachtiging, maar dat duurt vast niet lang. Verder zal ik morgen echt ermee op pad gaan, naar boetseren.

Maar goed, de hoofdpijn is voorlopig naar nul gereduceerd en hopen dat het zo blijft.

Vandaag heb ik mijn andere Website aangepast en mijn domeinnaam geregistreerd. Misschien kan ik deze website straks naar sandyroorda.nl overzetten, maar dat zullen jullie dan wel merken, of niet eens...want misschien maak ik nog wel een site.

Dit was het voor vandaag maar weer...

Geen opmerkingen: