Sandy's statistieken

donderdag 11 november 2004

Boetseren als genezend medium

Zo zeg, was ik een beetje bang dat ik een klaplong had. Nou dat bleek waarschijnlijk toch wat spierpijn te zijn. Gisteren ben ik naar boetseren geweest en opeens was de pijn in mijn longen weg, foetsie, verdwenen. Nou ja, ik heb altijd wel iets pijn als ik mijn borstkas breed maak, maar dat is normaal bij mij sinds de klaplong in 2001.

Ik heb gisteren een hele klus met het armatuur (geraamte van ijzerdraad) maken gehad. We moesten de pootjes los halen want het model stond in een andere houding en ik moest het geheel nog vastzetten op de plank. Gelukkig heeft Gosse mij geholpen want ik had er nu nog mee gezeten. Na de thee om half 5 ben ik pas met klei begonnen maar we hebben gelukkig volgende keer weer hetzelfde model.
Het beeld wordt 48 cm hoog en later gaan we het gieten met beton. Maar eerst maken we er een mal van.
Dus heb ik weer een aardige klus...fijn he.

Bij thuiskomst was arjan al thuis want hij had een tweede gesprek voor een sollicitatie bij een andere audi/vw dealer. Daar heeft ie in principe al een contract aangeboden. Nu moet arjan beslissen wat hij wil.

Na het eten hebben we even achter de pc gezeten. We gingen nog tv kijken o.a. de herhaling van 24

Ik ging nog inhaleren en ben op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd dacht ik dat 24 al afgelopen was en toen ik boven kwam, zat arjan nog te kijken....

Vanochtend voelde ik geen pijn meer en ben heerlijk gaan zwemmen. Het water was wel iets koud maar het was weer heerlijk. Na het zwemmen gaan we altijd nog in de kantine koffie en thee drinken en Janny had taart meegenomen omdat ze jarig was geweest. De laatste tijd hebben we vaak jarigen in ons midden, dus er wordt wat afgesnoept.
Lies, onze zweminstructrice vroeg of ik haar naar het homecenter wilde brengen omdat haar dochter daar aan het winkelen was en niet wist of ze wel op tijd terug bij het zwembad was. Verder heb ik nog wat dingen voor het astma fonds uitgedeeld en de post op de bus gedaan.
Ik ga nu mijn luch nuttigen en ik ben van plan om wat te schilderen maar of dat ook gaat lukken is de vraag...

Geen opmerkingen: