Sandy's statistieken

vrijdag 5 november 2004

Eindelijk!

Zo, eindelijk weer een stukje...
Afgelopen week is er niet veel gebeurd, hier. Arjan gaat naar zijn werk in het donker en is terug ook als het alweer donker is...In de tussen tijd vertoef ik thuis. Of, als het echt moet, ga ik er op uit. Maandag komt de fysio thuis en ik dacht om 10.30 uur maar helaas geen Pietie...toch even naar de praktijk gebeld. Ik sta in het boek om 11.00 uur....O, nou ja even geduld dan maar. Het fietsen ging wat moeizamer als anders. Het is ook zo vochtig...
Ik had het de hele dag een beetje koud. 's avonds ben ik naar schilderen geweest en ik heb daar denk ik een verkoudheidje opgelopen. Of ernstig last gekregen van het vernisluchtje dat er hing...maar dat betwijfel ik.
Ik werd nl dinsdag wakker met een snotneus.Ik moest weer naar de fysio voor ademhalingstechnieken. Er kwam niet zoveel uit maar wel uit mijn neus....

Woensdag heb ik 's ochtends even met margriet, mijn nichtje ge msn-ed voordat ze naar school ging. Ze is 16 november jarig en na schooltijd ga ik dan even bij haar op visitie.
Verder ben ik weer gaan boetseren, en mijn kikkers zijn klaar, mijn golfer en het dansend paartje ook..Ik ga vandaag de foto's ervan maken. Mijn slak die ik vorige keer heb gemaakt, staat nu bij de oven en misschien is ie volgende week ook wel klaar. Ik heb een eekhoorntje gemaakt, best wel leuk geworden.
Ik heb straks een aardige dierentuin rond de vijver...

Donderdag ben ik toch gaan zwemmen, ik wist niet zeker of ik wel zou gaan want ja een beetje verkouden....enzo. Ik had om 9 uur de huisarts gebeld want ik wilde de griepprik eerder hebben omdat ik dinsdag anders zolang in de rij moet gaan staan en daar heb ik niet zoveel zin in natuurlijk...Maar de assistente vond het wel oke.
Na het zwemmen ben ik direct langs de huisarts gegaan en was rond 12 uur thuis.

Ik heb wat achter de pc gezeten en heb ook eventjes op de bank geslapen. Om 16 uur heb ik de chinees gebeld want we gingen uit eten. Arjan en ik kennen elkaar nl op 4 november precies 5 jaar en waren daar toen gaan eten. Nu wilden we dat daar weer vieren. Het was er niet druk, er zaten vier personen en wij kwamen er nog bij. We hebben er nog geen uur gezeten, het eten was steeds heel snel geserveerd. Dat is ook wel fijn, anders zit je maar te wachten...
We zijn nog de stad in geweest, want we moesten nog wat cadeautjes kopen. Ik heb nog een boek gekocht, mallen maken, van gips.

Vrijdag, is een rustige dag voor me, ik ben nog niet eens beneden geweest en ben met skype met papa aan het bellen. Dat werkt beter dan via msn.

Morgen gaan we naar Baarn, naar de wjv dag. En we moeten tussen 9 uur en 9.30 uur weg. De ontvangst is tussen 10.30u en 12.30u.

Zondag gaan we naar Thirsa want die houdt haar verjaardag. Ze is maandag jarig.

Gisteren heb ik met Wil Schotemeijer gebeld. Ze woont nu in Eindhoven en heeft in december al 11 jaar haar nieuwe longen. Ik ken haar vanuit het ziekenhuis in heerenveen, toen ik daar nog lag en zij kwam er wel eens op visite. We kwamen met elkaar in gesprek en toen bleek dat zij ook dokter mannes in groningen had. Ik was net bij dr mannes gekomen omdat ze toen met het cf- spreekuur begonnen. Wil werd wat later (in 1994) gescreened en heeft uiteindelijk maar 8 dagen, geloof ik op de lijst gestaan. Ze vertelde dat ze nog nooit enige vorm van afstoting of narigheid heeft gehad en dat het nog steeds prima met haar gaat.
Helaas is vorig jaar haar man overleden en moet ze het in haar uppie doen. Haar dochter woont in Spanje en haar zoon in Denemarken. Daar heeft ze ook een huisje. Nu gaat ze om en om naar haar kinderen.
Ze wilde eigenlijk het weekend al op visite komen, maar ja we hebben natuurlijk al plannen. Nu komt ze een keertje door de week.

Nou ja, dit was het wel weer voor vandaag. Ik probeer nog de foto's te maken en zal ze binnenkort wel weer publiceren.

Ik probeerde deze tekst op mijn weblogsite te zetten maar het wilde de hele dag niet lukken, er was een “Internal server error”, en dat ik dat via de mail administrator moest melden zodat ze er iets aan kunnen doen. Gelukkig was ik zo slim om deze tekst te kopiĆ«ren naar word, dan plaats ik het als het wel weer gaat…tja computers he..

ik heb net een mailtje terug gehad en daarin staat dat een van de servers kapot was en dat ze hopen het zo snel als mogelijk hebben opgelost. Nu denk ik dat het gelukt is anders had ik nu geen tekst kunnen typen.

tot zover maar even.

Geen opmerkingen: