Sandy's statistieken

dinsdag 23 november 2004

Weer een drukte van belang

Vrijdag avond zijn we na het eten richting Tilburg vertrokken en Macy hadden we het tuigje om gedaan en het riempje eraan en op mijn schoot gezet....Dat vond ze te gek. Ze heeft heel de reis, van 2,5 uur rustig zitten kijken. Nou ja, dat krijg je als je een lieve kat hebt he...

Zaterdag was ik redelijk op tijd wakker en heb toen tv gekeken en geinhaleerd en eigenlijk alles gedaan wat ik thuis ook op zaterdag ochtend doe...In het begin van de middag zijn we even naar hornbach gegaan omdat we voor het kacheltje van papa petroleum moesten kopen, anders heeft hij het op zolder erg koud. Ook hebben we een decoupeerzaag gekocht want die lenen we van arjan zijn papa en nu hebben we er zelf eentje.

Nadat we thuis kwamen, kregen we bezoek. Tante patty en oom Gerard uit arnhem zouden komen en Gerard had mijn pendule laten nakijken en die weer voor mij meegenomen. Inmiddels heb ik hem vanochtend aangezet en hij loopt nog steeds op tijd. Het kan zijn dat ie if langzaam of sneller loopt maar dat komt door de temperatur en dan moet ik het schroefje van de klepel aandraaien. Maar dat is nog niet nodig zoals ie nu loopt...
Ook kwamen tante joyce en oom james uit Breda. Mama had heerlijk indisch gekookt enz...Ook hebben we oude foto's zitten bekijken en verhalen uit het verleden weer uit de kast gehaald. Heel gezellig allemaal.

Zondag gingen we naar Dordrecht om naar de oefdag te gaan. Ik had beloofd om met de kinderen te gaan schilderen en dat vonden ze allemaal erg leuk. Kijk maar op de site van oef bij fotoreportages.

Ook kun je op deze site een paars armbandje bestellen, om cf meer naamsbekendheid te geven. Wil je liever via mij zo'n armbandje bestellen, mail mij dan en ik zorg ervoor dat je ook zo'n bandje krijgt.

Rond een uur of half 8 waren we terug in Tilburg. Daar hebben we nog koffie en thee gedronken en hebben nog met Rolf uit california gebeld. Het is daar nu koud...niet te geloven, wij hebben het hier steeds warmer en nu vriest het daar zelfs, en dat is niet zo vaak voorgekomen als de laatste twee jaar.

Om half 11 waren we terug in heerenveen en Macy zat wee heel rustig op mijn schoot tijdens de rit naar huis.

Arjan moest maandag weer werken en ik heb mijn hulp Petra weer gehad. Petra komt nu twee keer via de thuiszorg en ik heb gevraagd of ze de andere twee keer gewoon wil komen. Gelukkig wilde ze dat wel. Ik had het pgb aangevraagd maar inderdaad geldt een nieuwe regel: Mijn partner is gezond dus krijg je geen hulp meer. Ik heb mijn aanvraag stop gezet omdat anders de indicatie van de hulp direct wordt beeindigd. Nu loopt ie nog door tot februari 2005. Mijn consulente van de alphahulp zegt dat ze alles zal proberen om die indicatie blijvend te krijgen maar beloven kon ze dat niet.
Ook heb ik Petra gevraagd of ze wel wilde blijven werken na februari en dat wil ze ook wel.

Nou ja, we zien het wel, we moesten maar geen slapende honden wakker maken zei mijn consulente...en gelijk heeft ze...

's Middags kwam Auke Kroes nog even langs, Hij zit op de sport en zwemmen en hij had stukjes voor de H-eigenwijzer. Ons krantje van de afdeling van het astma fonds. Daar zijn we op het moment mee doende. De stukjes van Auke moest ik nog wel eventjes typen.

Maandag avond was weer schildersclub...mijn rozen en rottigheid is af. Ik had een klein tussen door opdrachtje bedacht en daar ben ik mee begonnen.

Vanochtend ben ik eerst naar de fysio geweest en ik had erg last van mijn linker long, nu nog wel. Hij trekt heel erg, ik weet niet wat er mee is. Daarna ben ik naar C&A gegaan want ik moest nog steeds naar een nieuwe broek uitkijken. Ik kon daar niet slagen. Ondertussen kwam ik Grietje nog tegen en heb eventjes met haar staan kletsen. Bij mis etam heb ik een broek gevonden, dus ben ik eindelijk van een nieuwe broek voorzien.
Toen ik thuis kwam, lag er post voor de buren en toen ben ik daar even wezen praten. Nu weet ik weer de roddels van de buurt. Verderop woont een vrouwtje en die heeft in de zomer een levertransplantatie gehad. Nu weten we waarom er toen slingers hingen.

De buurman zelf had twee weken geleden een hartaanval en dat hoorden we pas een week erna. Het gaat weer goed met buurman alleen moet hij nog enkele weken rustig aandoen. Hij had een prop in de kransslagader en door bloedverdunners is dat weer opgelost. Gelukkig.

Toen ik thuis kwam ben ik de stukjes van auke kroes gaan typen en die zijn inmiddels naar de redactie gestuurd. Nu ga ik naar bed, ik zou al eerder maar ja, eenmaal aan het webloggen geslagen en dan slaap je zo een twee drie niet...


Geen opmerkingen: