Sandy's statistieken

maandag 20 december 2004

bijna beter

Ik heb dinsdag een ciproxin en augmentin kuur gehad. Drie keer per dag augmentin en 2 keer per dag ciproxin. Dus een beste kuur.
Maar het helpt wel. althans ik heb bijna geen last meer van de verkoudheid. Wel heb ik zo nu en dan nog een snotneus en ik hoest veel minder. Ik kan dus zeggen dat de kuur aanslaat.
Zaterdag zijn we boodschappen wezen doen en zijn we naar het graf van mevrouw kloos, tante marie, pake en ome cherry geweest. We hebben tussen de buien door alles droog kunnen houden.
Zondag hebben we de kerstmarkt bezocht in het centrum van heerenveen. Het was niet erg druk toen wij er kwamen maar dat veranderde gaande weg.
Vandaag is Petra weer geweest en ik heb met de fysio weer gefietst.
Verder ben ik bezig een hele lange rok korter te maken, ik heb dan de illusie om hem dan wat vaker aan te trekken, we zullen wel zien of dat gaat lukken.

Ik had een leuke foto gemaakt....hier is die...

Geen opmerkingen: