Sandy's statistieken

zondag 5 december 2004

cultureel bezig

Afgelopen week heb ik wel redelijk veel gedaan. Ik ben woensdag naar boetseren geweest en was lekker vroeg. Ik heb mijn beeld ingegipst maar het is nog steeds niet klaar...Het kostte meer tijd dan dat ik dacht. Aankomende woensdag moet ik het toch wel af hebben want dat is de laatste les voor dit jaar. Mijn torso is wel klaar en mijn eekhoorn staat bij de oven en zal nu wel ondertussen gebakken zijn.

Donderdag ben ik weer wezen zwemmen en het was wel weer lekker om te doen. Na het zwemmen had Gerda de krantjes en alles zag er goed uit. Dus dat hebben we toch weer gered. Om half 2 moest ik bij de mondhygienste zijn, in Joure. Ze hebben het oude pand verbouwd en ik moest meteen een trap op. Ze had maar een half uur ingepland, tenminste dat had haar collega gedaan, dus moest ze snel aan het werk, ja ik heb nogal wat tandsteen en aanslag waarschijnlijk van alle inhalatiemedicatie en vooral thee...Ze heeft het weer schitterend schoon gekregen en nu moet ik over 4 maanden weer terug komen. Ik moet nu alleen nog deze maand naar de tandarts maar daar zal ik langer in de wachtkamer zitten dan op de stoel...

Ik was om 2 uur klaar en ben nog even bij tante tineke op visite geweest. Ze wilde eigenlijk de ramen wassen maar dat kon wel overslaan zei ze. We hebben gezellig thee gedronken en zitten kletsen. Om 4 uur ben ik weer richting Heerenveen gegaan en heb toen gekookt.

Vrijdag heb ik uitgeslapen en om een uur of half 11 kwam hielke eventjes langs om wat papieren van het astma fonds af te geven en ook andere weer mee te nemen. We hebben nog het een en ander besproken over het astma fonds. Om half 1 kwamen mama en papa. Ze moesten om 2 uur bij de notaris zijn en we hebben eerst erwten soep gegeten. Ze waren binnen een uurtje ook weer terug.
Toen hebben we nog bekeken wat papa allemaal nodig heeft voor zijn kantoor en om een uur of 4 kwam Jannes nog met krantjes die over waren.

Zaterdag hebben we eerst ontbeten, toen zijn we wezen boodschappen en papa ging zelf van alles doen en ook nog naar zijn broer om een computer te maken/installeren.
Mama en ik zijn naar het nieuwe museum belvedere geweest. Als je op het plaatje klikt kom je op de website van het museum.




Nadat we terug kwamen is mama even gaan slapen en ik ben op de bank in slaap gevallen. Arjan was met de x-box golf aan het spelen. Om een uur of 5 hebben we een macaronischotel gemaakt. Papa was nog steeds niet terug gekomen.

Om half 8 kwam hij terug en ze besloten om naar tilburg terug te gaan. Arjan en ik moesten naar het posthuis theater naar de voorstelling van tim van der sluijs. Erg goed, wel af en toe scherp, hij is politiek cabaretier...dus genoeg om over te hebben.



We waren overigens om 22 uur alweer terug omdat het maar een korte voorstelling was. Het begon ook pas om 20.45 uur. Ik had plaatsen laten reserveren omdat het daar zo rokerig is want er was eerst een theatercafe tot het begin van de voorstelling.
We hebben nog tv gekeken en om half 12 belden papa en mama op dat ze thuis waren.

Vannacht om een uur of 4 werd ik wakker door een stelletje dronken jongens die voor het huis van onze buren aan het lallen waren...Daarna heb ik eigenlijk de slaap niet meer kunnen vatten tot een uurtje of 7. Om half 10 werd ik wakker en ben eruit gegaan en heb geinhaleerd en heb tv gekeken, naar oa hoe bernard het paleis soestdijk verliet en aankwam in het paleis noordeinde.
Ik ben van plan om nog iets te gaan schilderen, want morgen moet ik natuurlijk weer naar les. Dat is dan ook de laatste van dit jaar....

Morgen ochtend moet ik vroeg op want ik moet naar het azg om een oogfoto te laten maken. Voor diabetes controle. Ik moet daar om 9 uur zijn....wat een tijd...De taxi komt dan om 7.45 uur...errug vroeg. Ik maak maar broodjes voor onderweg want zo vroeg ontbijten lukt me niet echt....Vanavond met de kippen op stok...
alhoewel ik de finale ga kijken...van het blok.



Geen opmerkingen: