Sandy's statistieken

woensdag 22 december 2004

Regen en wind

Vandaag regent het. Stom hoor. Ik had gisteren het plan om vandaag naar het centrum te gaan om mijn recepten op te halen bij de apotheek. Maar nu het regent en hard waait heb ik ze maar gebeld of ze het vanavond willen bezorgen. Tegenwoordig is mijn apotheek een kring apotheek, je kent het wel van die (nieuwe)reklame op tv....



Ze bieden meer service maar dat deden ze altijd al, bezorgen ook hoor, een voordeel:
Ik hoef dan niet door het gure weer en dan zeker een dubbele verkoudheid oplopen...Ik had bedacht om elke dag even naar buiten te gaan om weer een beetje weerstand op te bouwen. maar ik bedank er nu maar voor.

Gisteren heeft arjan zijn contract mee gekregen om te lezen en ook wel om te tekenen maar dat zal hij zeker wel doen. Nu is hij per 1 jauari in dienst en van het uwv af.



Ik kreeg gisteren ook een brief van het uwv waarin stond dat de eerste brief als aankondiging voor een oproep voor herbeoordeling, onrust had veroorzaakt en dat ze door deze brief die onrust een beetje willen wegnemen. Er stond in dat er zorgvuldig mijn medische gegeven worden gechekt of ik wel voor een herbeoordeling in aanmerking zou komen. Nu is mij geadviseerd om een brief te schrijven met de stand van zaken op dit moment en of het wel zinvol is om te moeten opdraven, dan denk ik nu wel dat ik niet hoef te komen. Dus dat ga ik nog doen vandaag.

Verder hebben we heel veel kerstkaarten gekregen en elke dag komen er een paar binnen. Best wel leuk allemaal. Ik heb eigenlijk weinig beleefd de laatste week, ook omdat alles zo'n beetje stil ligt en omdat ik natuurlijk ook nergens heen ga.

Gisteren ben ik wel even naar de fysio geweest en er kwam behoorlijk wat sputum los. Dus dat gaat de goede kant op want vorige week hoestte ik zo droog en vast...
Ik moet nu weer een beetje aankomen want ik ben weer wat afgevallen. Ik had weinig eetlust maar ik geloof dat dat weer een beetje aan het terugkomen is...ik ben weer bezig met sondevoeding en dat is natuurlijk in de winter wel nodig...

Nou ja, over eten gesproken, ik ga maar eens mijn ietwat late lunch nuttigen en mijn grote pil augmentin naar binnen werken. Echt erg. Ik heb geen moeite met pillen slikken maar deze is echt groot...ze hebben er wel een soort van sinnaasappel smaakje aan gemaakt maar nog steeds erg vies hoor...

Hier moeten jullie het maar even mee doen....

Geen opmerkingen: