Sandy's statistieken

zondag 23 januari 2005

Het gaat sneeuwen

Donderdag ben ik wezen zwemmen. Wel koud water hoor. Ze zeiden dat de verwarming al een paar weken kapot was en dat het eerst door de gemeenteraad moet worden goedgekeurd om het te laten maken. Tja, het is een gemeentelijk zwembad. Dan zal dat wel moeten. In heerenveen krijgen we een geheel nieuw zwembad, in het kader van sportstad heerenveen. We zullen hopen dat we daar dan als astma fonds nog terecht kunnen. Misschien krijgt het astma fonds het voor elkaar dat de sportgroepen door het ziekenfonds wordt vergoed....haha, dat hopen ze, maar volgens mij loopt het astma fonds weer eens achter de feiten aan. Zoals altijd!!!! Een voorbeeldje van een vrij onozele gedachte...Er moest in elke provincie een regioraad komen want dat is makkelijker voor de leden...Het zou een soort van betaalde vrijwilligersfunctie zijn. Dus daar gingen wij tegen in, want waarom worden die betaald??? En we moeten bezuinigen, toch? Nee dat hadden we verkeerd begrepen...tuurlijk...wij zijn dom...De regioraad organiseert voorlichtingsavonden en een ledenraadsvergadering. Tja, als je een eerste ledenraadsvegadering organiseert en je zet een uitnodiging in een longinfoblaadje met hele kleine lettertjes en ook nog aan het einde van het blaadje...tja, dan heb je kans dat er maar 1 dat ziet. Je moest je ook opgeven om aanwezig te zijn.Dat werkt niet. Maar goed. Wij proberen onze afdeling zo goed mogelijk draaiende te houden, met de riemen die we hebben.

Verder heb ik de donderdag weinig gedaan...Vrijdag is ook een beetje een niks doe dag geworden. Zaterdag zijn we boodschappen wezen doen en hebben even de dracht over gelopen. We hebben een boek voor Petra gekocht want we zijn 's middags bij haar op visite geweest. Ze had immers maandag haar voet gebroken. Ze had haar zusters en haar kinderen op visite, dus het was behoorlijk druk.
Rond 4 uur zijn we naar huis gegaan en heeft arjan nasi gemaakt. Toen hebben we tv gekeken en eigenlijk vrij vroeg naar bed gegaan.

Vanochtend was ik vrij vroeg wakker. Ik heb de woonkamer opgeruimd en afgestofd. Tja, we moeten nu zelf ook een beetje schoonmaken. Arjan heeft gestofzuigd en de kattenbak schoon gemaakt. Verder doen we weinig.
Ik ben bezig met het voorbereiden van mijn schilderij. Anders moet ik morgen weer zoveel doen....

Ik heb nog een foto van Nico tijdens de nieuwjaarsreceptie/afscheidsreceptie van brandweer bloemendaal. Bloemendaal is opgeheven en ingelijfd bij brandweer haarlem.
Overigens op die site staan al mijn sites....ik heb er een aantal...kijk maar eens.

Geen opmerkingen: