Sandy's statistieken

zaterdag 29 januari 2005

vroeg uit de veren

Afgelopen maandag heb ik uitgeslapen omdat Petra natuurlijk niet kwam. Na 11 uur kwam Pietie met me fietsen en dat ging lekker. 's middags heb ik wat geschilderd en 's avonds ben ik weer naar les gegaan. Ik heb nu al een aardige opzet van mijn twee dansers op het doek staan.

Dinsdag moest ik weer naar de fysio en heb verder niet zoveel gedaan. Woensdag kwam mijn vervangende hulp kennis maken en ik denk dat ze wel een harde werkster zal zijn. Ze komt volgende week dinsdag ochtend.
Om half 3 was ik gearriveerd bij boetseren en men vroeg hoe het stappenteller onderzoek was. Tja dat is wel leuk hoor.
Ik doe 's ochtends de stappenteller om. Ik schrijf op hoe laat dat is en maak eerst 20 stappen en moet controleren of die inderdaad 20 stappen heeft getelt en vaak klopt het wel. Dan als ik weer naar bed ga, moet ik opschrijven hoe laat ik hem afdoe en moet het aantal stappen noteren. Ik loop gemiddeld 600 passen per dag. Soms meer soms minder.

Met mijn beeld ben ik weing opgeschoten. Ik moest eerst de beide mallen schoonmaken en met losmiddel insmeren. Dat zorgt ervoor dat het cement niet volledig blijft plakken aan het gips van de mal. Daarna moest ik de ijzerdraadjes rond de twee mallen vastmaken en een wapening voor in het beeld maken. Daarna met gips de twee mallen weer aan elkaar gipsen enz. Aan de onderkant moest ik nog een paar gaten vullen omdat daar het armatuur had gezeten en er een gat was ontstaan. Het was al kwart over 5 toen ik pas klaar was....en ik geen tijd meer had om cement aan te maken. Dus dat gaan we volgende week doen.

Donderdag moest ik weer naar Wolvega om te zwemmen. Het was wel heel erg koud water...zeggen ze dat het 29,1 graad is, nou, ik geloof er niks van. Ik heb met onze voorzitter afgesproken dat hij eens gaat informeren wat er nu daadwerkelijk mis is met de verwarming en hoe wij er misschien voor kunnen zorgen dat het weer goed is.

Arjan zou eigenlijk op de zaak eten omdat zijn auto gemaakt zou worden. Hij belde dat hij gewoon thuis kwam omdat ze zijn auto in de pauze hebben kunnen maken.

Gisteren heb ik een beetje achter de pc doorgebracht en wat liggend op de bank. Heb ik op eurosport naar het ijsdansen gekeken vanuit turijn. Daar komen volgend jaar de olympische winterspelen vandaan. Van dubbele rietberger tot pirouette tot valpartijen. Ik vind het wel erg leuk om te zien.
Soms denk ik al na over welke sport mij leuk lijkt als ik getransplanteerd ben. Zwemmen kan ik wel blijven doen en ik ga meer golfen, dan ben je lekker buiten en aan de wandel...schaatsen zit er niet in, ik ben veel te bang om te vallen.

Vanochtend ben ik heel vroeg opgestaan...tja en dat op zaterdag. Arjan moest vandaag werken tot 12 uur en vroeg of ik een kaartje voor hem wilde kopen voor de uefa cup wedstrijd Heerenveen- newcastle united. Maar dat moest wel op deze dag en wel vroeg, als het verkooppunt opent want dan heb je nog kans om er eentje te krijgen. Dus zo gezegd, zo gedaan....zei die een paar dagen geleden, je hoeft niet meer het schijnt al uitverkocht te zijn...Gisteren de website bekeken maar ik las niet dat het al uitverkocht was...dus, toch maar gaan. Ik moest ook nog krabben en heb mijn auto bij het museum gezet, even een stukje lopen naar de sigarenboer tegenover C&A en daar stonden al zo'n 9 personen. Gelukkig want dan is het niet stom dat ik er in mijn eentje voor de deur lig natuurlijk...Ik heb ongeveer 15 minuten gewacht en binnen 5 minuten omdat de computer nog niet werkte. Binnen was het wel lekker warm...Het was best koud maar goed, dit is hem dan...op de nieuwe tribune..




Daarna even broodjes bij de bakker naast de sigarenboer gekocht en nog naar handyman aan de overkant. Ik moest een nieuw opzetborsteltje hebben voor de stofzuiger en een filter voor de wasemkap, want die was echt heel erg vet. Dus alles in een klap. Straks, als arjan thuis komt de broodjes eten en boodschappen doen.

Vanavond gaan we naar Jochem Myer in het posthuis theater. Heb ik wel zin in.

Morgen gaan we naar Tilburg, een dagje op en neer. Daar zijn we dit jaar nog niet geweest. We zouden eigenlijk het weekend gaan als het carnaval is, maar dan is marinus jarig en daar gaan we volgende week zaterdag naar toe. Hij wordt dan 30 jaar, dus dat moeten we vieren.

Die zaterdag doe ik ook mee aan de erwtensoep actie. Ik krijg dan 1 liter koude soep en dat wordt voor 12 uur gebracht, voor € 2,50. Als het maar lekker is dan vind ik zo'n actie wel leuk. Dan weet ik al wat we zondag eten...snert natuurlijk!!!

Geen opmerkingen: