Sandy's statistieken

zondag 20 februari 2005

Altijd bij de tijd...

Jammer he! Heerenveen heeft met 2-1 van New Castle verloren. Ze werden een beetje moe na een uurtje en dat wisten de engelsen. Nu nog een uit wedstrijd...

Vrijdag ochtend heb ik eerst dingen geregeld voor het astma fonds. we hebben binnenkort een voorlichtingsavond en nu moet er natuurlijk veel voor geregeld worden en het meeste doe ik. Al had ik gehoopt dat we nu wel klaar waren maar helaas is dat niet zo. Maandag hoop ik wel dat alles klaar is....

Ik werd gebeld door Hoekloos, dat de chauffeur hoopte dat hij voor 12 uur er zou zijn. We moesten nl na 12 uur weg en ik had gevraagd of ze voor een keer voor 12 uur wilden komen om het zuurstof bij te vullen. Om 12 uur precies, kwam de vrachtwagen voorrijden. Hier twee foto's; De tank wordt bijgevuld met vloeibare zuurstof.



Toen konden we naar Amsterdam. We gingen naar de Auto Rai en mochten op de parkeerplaats bij de hoofdingang parkeren. Lekker dichtbij. Er waren leuke autootjes te zien. Ik heb niet veel foto's gemaakt hoor. Wel eentje van Arjan.



We hebben rustig gelopen en het was giga druk bij sommige merken. Ook hebben we VW en Skoda bezocht. Bij VW stond Micheal, een oud collega van Arjan nog van zijn vorige werk. Heel even gepraat maar hij moest natuurlijk werken.... We hebben overal gekeken en ik heb iets van 2800 stappen gemaakt. Ik doe immers mee met een studie voor bewegingswetenschappen. Het was overigens al afgelopen maar ik mag hem nog twee weken langer houden omdat ik 3 maart toch naar Groningen moet voor controle. Nu blijf ik gewoon twee weken meten en maak er een grafiek van. Tenminste als het me lukt.
Tegen 18 uur gingen we een hapje eten en toen zijn we naar mijn nicht Regina in Diemen gereden. Even bijgepraat en natuurlijk gezellig gekletst. Regina had een nieuwe telefoon en toen kreeg ik van haar haar headset die op mijn nokia 3410 past. Ik wilde die nog kopen omdat je natuurlijk in de auto niet mag bellen...Lief he van Regien. Thanks!!!
Om 22 uur zijn we naar huis gegaan.

Zaterdag hebben we boodschappen gedaan en we zijn naar Leeuwarden geweest. Ook zijn we even bij arjans werk langs gegaan. Heb ik daar ook eens gekeken. Was er nog nooit geweest...
Verder begon ik te voelen dat ik enorm veel had gelopen...spierpijn in mijn heupen en knieen...tsssss, moet toch meer lopen..haha.
Ik kreeg ook een pakje uit United States Of America!! van oom Rolf. Een heel mooi horloge met vlindertjes....Hij was een beetje te groot, ik heb natuurlijk cf-polsjes..Heb ik even bij de juwelier twee schakels eruit laten halen. Ik heb eerder een vlinderhorloge gekregen van Rolf. Ik heb er nu drie...Altijd bij de tijd...haha



Ook lag er een uitnodiging van vinger aan de pols in de bus. we gaan dinsdag de opname bijwonen. Ik ben niet uitgekozen voor aan de tafel maar mocht wel komen. Daarna gaan we bij arjans ouders eten, die zijn net terug van de wintersport en dan kunnen we hun foto's bekijken...

Vanochtend was ik redelijk op tijd wakker, eerst inhaleren, eten en toen maar eens met de was bezig gegaan en onder de douche. Beetje strijken zodat de was er weer kan hangen. Verder gaan we weinig doen vandaag ben ik bang...

tot volgende keer.