Sandy's statistieken

vrijdag 18 maart 2005

Feestje? 34 lentes

Wow, nog een paar dagen en dan ben ik alweer 34! Afgelopen weekend hebben we lekker rustig thuis gezeten, arjan moest werken maar kwam om 12 uur alweer terug. 's Avonds na het eten zijn we naar ijshockey gegaan. Ze moesten de play off spelen tegen amsterdam bulldogs, en dat is best of five, maar ze verloren deze tweede wedstrijd met 5-1. Nu moeten ze vanavond in amsterdam echt winnen anders is het over en uit....

vadeko flyers

Het zat overigens erg vol in thialf, best wel leuk. ik zag Pietie nog en ze is ziek. Ze had twee dagen in het ziekenhuis gelegen want ze dachten dat ze een longemboli had maar gelukkig bleek het niet zo te zijn. Dus had ik er op gerekend dat ik maandag niet hoefde te fietsen. Om 10 uur belde Rob dat ik een vervanger kreeg. En dat Homme, een jongen van 24 zou komen om met mij te fietsen. Nou dat gebeurde ook en dus moest ik wel fietsen....Het ging overigens wel heel goed.

's Middags ben ik gaan schilderen en heb mijn dansers bijna af, tenminste voor mij is ie wel klaar.

Dit is overigens mijn eerste schilderij met olieverf. Het is echt mooier om mee te schilderen. Je kunt er langer in blijven werken want acryl is heel snel droog en overgangen schilderen in huid is dan erg lastig. Ik heb nu reukloze terpentine om de kwasten te reinigen dus daar krijg ik het niet benauwd van. Je moet het natuurlijk niet onder je neus houden maar ik vind het echt een openbaring...olieverf!

's Avonds moest ik naar de koningshof want we hadden onze voorlichtingsavond van het astma fonds. We hadden een redelijk gevulde zaal, al was dit wel een van de laagste opkomsten allertijden. Ik ben bang dat die avonden niet meer rendabel worden als het zo door gaat. De longarts vertelde over astma/copd en daarna vertelde Martin die ik ken van de ncfs over herbeoordeling arbeidsongeschiktheid. Er bleken toch wel veel fouten te worden gemaakt bij het evt afnemen van een wao uitkering en daar ging ook de discussie over. Maar goed ik heb er wel een goed gevoel over alleen heeft het wel weer de nodige energie van me gekost...

Dinsdag heb ik dan ook niks gedaan, ja beetje gekeken hoe Afke, mijn nieuwe hulp het huis weer heeft schoongemaakt. Verder moest ik 's middags naar de fysio en toen hebben we Homme een beetje wegwijs gemaakt in ademhalingstherapieland...en kloppen, ja dat mag niet meer maar bij mij wel..haha.

Woensdag heb ik weer fijn geboetseerd. We hadden nogmaals een model en die zat op de zelfde manier als vorige week en konden we ons beeld afmaken. Het is nu wel weer redelijk geworden want toen ik het uit de zak haalde was de kop eraf gevallen en de benen waren te kort, dus ik ben meteen gaan verbouwen...Volgende week maar kijken of het wat is geworden.

Gisteren heb ik ijsdansen gekeken op eurosport...van 11 uur tot 15 uur, met veel slapen tussen door. Ik was helemaal duf en had niet gekookt toen arjan al thuis kwam, ja hij was ook wel vroeg hoor...Toen zijn we uit eten gegaan. Naar eetcafe de buurman Daarna hebben we alvast boodschappen gedaan en taart besteld, die we zaterdag kunnen ophalen.

Vandaag moet ik wachten op hoekloos, ja het is alweer twee weken geleden dat ze kwamen, zo snel gaat het, het is overigens wel nodig, het vat is bijna leeg.
Ik werd weer wakker met hoofdpijn en een erg duf gevoel. Nu hoop ik echt dat ik niet ziek word, want fit ben ik niet.

Morgen nog even de laatste boodschapjes doen, als arjan thuis komt van het werk. en dan 's middags komen jan en lydia met de kinderen alvast voor mijn verjaardag.
Zondag komt dan de rest van de feestgangers. Dus dat wordt veel cadeautjes!!! Anders laat ik ze niet binnen....haha,grapje.