Sandy's statistieken

woensdag 2 maart 2005

sneeuwpret

Wat een pak sneeuw he, Arjan kon vanochtend niet weg, hij stond met alle buren buiten paadjes te maken. Het is nog nooit zo gezellig geweest zo vroeg op de dag. Iedereen wilde wel naar het werk maar het is niet te doen. De auto's stonden tot over de wielen in de sneeuw en als je de auto schoon maakte, lag er meteen een meter sneeuw naast de auto.



Als je op de foto's klikt kom je in ons fotoboek met nog meer sneeuwfoto's.
Deze foto van ons vogelhuisje vond ik wel grappig....




Dit las ik vanochtend op teletekst van omrop Fryslan
Gjin post, kranten wurdt dreech, 2-3-2005

De kâns is grut dat woansdei gjin post
útsutele wurdt yn Fryslân. Dat seit in
wurdfierder fan TPG Post. De earste
oanfier fan de post is wol slagge, mar
de fytsen fan de postrinners komme gjin
meter foarút. De snie stiet boppe de
trapers en dan wurdt it neat.




Het komt erop neer dat er geen post wordt bezorgd en dat de sneeuw tot hoger dan de trappers van de fiets staat en dan wordt het niks. Leuke tekst. Ik zie de lol er wel van in.!!

Morgen blijf ik thuis. Ik heb de taxi gevraagd of ze rijden, alleen in geval van urgentie bijv nierdyalises. Dus heb ik mijn afspraak met de longtransplantatiearts afgebeld en nu moet ik pas op 5 april weer komen. Ik moet volgende week woensdag naar de oorarts en hoortest laten doen, de hoge tonen test ivm tobramycine gebruik. Waar ik ooit es doof van werd en mijn evenwichtorgaanbeschadiging van heb opgelopen.

Vanochtend is ook het boetseren afgebeld want de meesten konden niet komen door de sneeuw!!!
We hebben vanochtend even een wandeling in de buurt gemaakt en hebben met heel veel buurtbewoners gesproken en dat was erg gezellig. Verder hebben we vanmiddag even een wandeling in het kattebos hierachter gemaakt en dat was ook wel heel goed voor mij natuurlijk. Ook wel leuk en grappig dat arjan zomaar een dagje thuis was, hij gaat morgen wel proberen naar het werk te gaan. We hebben overigens de auto's van sneeuw ontdaan en arjan heeft die van hem ook helemaal uitgegraven. Dan heeft hij kans dat hij morgen iets verder komt dan nu.

Mijn buurman,hielke weening, heeft een website, flitsnieuws.nl waar hij altijd foto's opzet, erg leuk, kijk er maar eens. Onze straat is er ook te zien en mijn auto ook, onder de sneeuw.