Sandy's statistieken

donderdag 28 april 2005

Uitslapen

Dinsdag moest ik om 13 uur bij de fysio zijn. Nadat afke weg was gegaan, wilde ik eigenlijk al naar de stad gaan maar toen ging ik achter de pc zitten en toen was het mis. Ik zag ineens dat het al half 1 was en toen moest ik toch maken dat ik naar de fysio kwam. Daarna ben ik de stad maar ingegaan. Ik heb mijn winterjas naar de stomerij gebracht want het is nl gewatteerd met dons veren, die kan ik niet wassen. Je moet hem in de droger doen nadat je hem hebt gewassen met tennisballen. Afke vertelde mij dat. De tennisballen in de trommel zorgen ervoor dat de veren niet gaan klonteren. Maar ik heb geen droger, dus maar naar de stomerij. De jas is nog prima en bevalt mij goed dus heb ik er wel €13 voor over om hem niet te laten verknallen. Maar goed. Het was erg mooi weer en omdat ik ook een nieuw badpak nodig had, ben ik eerst naar een sportzaak gegaan. Ik wilde perse een tweka hebben omdat die erg sterk zijn en chloorbestendig. Bij de sportzaak hadden ze alleen wat overjaarse, modellen en ik vond ze ook nog wel duur.
Nu, toen maar naar livera want daar hadden ze volgens afke ook wel leuke. Inderdaad. Ik heb er drie uitgekozen en gepast. Maat 42, en ze zaten alle drie prima. De rode is meteen afgevallen omdat de stof erg dun was, wel chloor resistent maar ik dacht wel ietwat doorzichtig als ie nat is..dus de volgende, een mooi, blauw gebloemd pak maar iets dunne stof. Het is de tweka geworden. Wel de duurste!!!



Na het passen had ik het wel gehad en ben naar huis gegaan. Ik heb mijn hobby, bankslapen weer uitgevoerd en werd wat laat wakker en moest beginnen met koken toen arjan alweer thuis was...erg he...

Gisteren ben ik naar mijn longarts in groningen geweest voor controle. Ik moest eerst blazen en blies voor mijn doen goed. 0.83 en dat is 26%. Ik wist dat nl omdat ik vorige week het dosier mee had toen ik in leeuwarden op de pervusiescan moest wachten. We hebben toen gezien dat er een brief van de laatste controle in januari bij zat en daar stond deze waarde in. Het is dus stabiel...daar was ik wel blij om.
Bij de arts (de internist, dit keer) was ook alles goed. Ik heb mijn verhaal over vorige week verteld en het lastige is dat ze niks aan de pijn kunnen doen. Mijn gedachten over een beginnende ontsteking werd bevestigd en uiteindelijk zijn we met ciproxin mooi op tijd begonnen. Ook vond ie het prima dat ik nu combivent krijg. Ik was een kilo afgevallen en moet dat er weer bij krijgen, natuurlijk. Het eten ging vorige week niet zo goed, dus was er toch iets loos...
Verder heb ik over een ander inhalatie apparaat gehad de cr 60. Ze zullen proberen deze voor mij te krijgen. Verder heb ik over mijn vitamines en vooral K gehad en die zijn nu geprikt en zal daar wel wat over horen.
Ik ben nog even naar D1 geweest om bij Elvira en mevr. Dijkstra te kijken maar ze sliepen beide. Ik wilde ze niet wakker maken. Ik kwam ook na het eten, want ik heb lang met de cf verpleegkundige gesproken en ook met de arts hoor.
Toen moest ik nog een tijdje op de taxi wachten en viel bijna in slaap. De batterij van mijn MP3 speler was ook nog leeg. In de taxi was dat vrouwtje van de nierdialise ook. Ze woont hier twee straten vandaan. Ik ben even in slaap gevallen en bij de afslag tjalleberd werd ik weer wakker. Zat die taxivent met twee slapende dames in zijn wagen. Nou vind ik deze chauffeur niet de leukste, gezellig met hem praten is er niet bij...geen humor of hij snapt mijn humor niet, dat zal het zijn..haha.

Ik heb wel even verder op de bank gelegen. Toen arjan thuis kwam hebben we kip kerrie gegeten en hebben tv gekeken. Toen zijn we naar bed gegaan, arjan eerder want ik moest nog inhaleren.
Vannacht was ik steeds wakker en heb dan ook uitgeslapen tot 9 uur...Das lang voor mijn doen.
Vandaag doe ik weinig, het is wel mooi weer. Misschien ga ik even naar de golfbaan om nieuwe lessen af te spreken, maar ik weet het nog niet zeker hoor. Ik moet An er nog over bellen. Denk wel dat ze verder wil gaan. Jan wilde wel want die belde vorige week op.

Volgende week maandag komt een meisje mij interviewen. Zij maakt een artikel over orgaandonatie voor haar afstudeeropdracht. Ze zit op de school voor journalistiek in Utrecht.
Ik krijg regelmatig vragen voor inteviews en ik doe dat meestal ook wel. Ook werd ik benaderd voor het tv programma over orgaandonatie op 10 mei. Dat zal worden uitgezonden op sbs6. Aan het eind van deze week, bellen ze mij terug wat er gaat gebeuren. Dus ben benieuwd. Als ik maar niet weer te oud ben, net zoals bij vinger aan de pols...

Geen opmerkingen: