Sandy's statistieken

maandag 18 april 2005

Van oudhollandse spelen tot lasergamen

Afgelopen week was ik best wel moe en voelde ik mij niet bijzonder fit maar ik ga natuurlijk door maar neem wel de nodige rust. Woensdagmiddag was mijn laatste boetseerles en heb mijn beeld voor Tece afgemaakt. Helaas moet hij nog drogen en gebakken worden, dus moet ik over een paar weken even terug om hem op te halen. Dit is het beeldje geworden. Als ie gebakken is, dan is ie rood...



Ik heb de beelden van de twee modellen ook mee kunnen nemen, deze waren al gebakken. Ik heb nog extra klei mee naar huis genomen want dan kan ik in de lange zomermaanden nog een aantal beeldjes maken...Als je een verzoekje hebt???
Verder is mijn gegoten beeld ook wel klaar, deze zet ik buiten bij de vijver, dus doe ik er weinig meer aan.

De donderdag zou ik niet gaan zwemmen als ik mij niet zo fit voelde maar toen ik wakker werd, had ik weer zin in een (koude) plons. We hebben met een soort zwemvest om rustig baantjes gezwommen. 's Avonds gingen we om 19 uur naar Mildam want we gingen met het astma fonds oudhollansche spelen doen. Dit onder het mom van een gezellige avond cq lotgenoten contact. Dit was erg gezellig. Klik op de foto en je kunt meer foto's van het spelletjes circuit bekijken.

Het truitje had ik in Oosterhout gekocht.

We hebben overigens een uitnodiging gekregen van sc Heerenveen om bij een aantal voetbalwedstrijden aanwezig te zijn. Op 2 mei bij jong sc heerenveen tegen jong ajax en op 13 mei bij de opening van het eurovoetbaltoernooi in het abe lenstra stadion. Wij hebben nog niet zoveel opgaves, heb je interesse mail me, dan heb ik kaartjes voor je.

Vrijdag was ik wel moe en heb de halve dag op de bank gehangen. We moesten 's avonds naar Cafe de zwevende hemel want we hadden daar een feestje van arjan zijn werk. We kregen eerst een buffet en daarna gingen ze in groepen lasergamen. Ik had van te voren gezegd dat, als het te rokerig zou zijn. ik naar huis zou gaan. We waren ook maar met de KA gegaan...Ik kon hem mooi voor de deur kwijt met mijn invalide kaart, dus dat was niet zo lastig. We zijn aan de tafel gaan zitten dicht bij de deur en het was er niet rokerig. Wel een beetje maar het was goed te doen. Klik op de foto om meer van het lasergamen te zien.



Het weekend waren we vrij sloom en ik was wel een beetje minder en hoestte behoorlijk, toch niet zo goed zo'n rookhol!!!
We hebben wel boodschappen gedaan en zijn ook naar de gamma geweest om de inbouwtoilet die in de aanbieding was, te kopen. We gaan immers de badkamer aanpakken en zijn alvast dingen aan het inkopen.
We hebben 's avonds vitesse-heerenveen gekeken op canal+ want die kregen we eens voor een week op proef. Zondag hebben we natuurlijk feyenoord-ajax gekeken...

Vanochtend was er weer een zwart beeld hoor...jammer he...

Gisteren heb ik toch maar de was gedaan en lekker gedouched. Mijn haar gewassen met zomerblond van andrelon Op de verpakking staat dat je eigenlijk het beste resultaat krijgt, als je ook de conditioner gebruikt. Tuurlijk meteen 2 flesjes kopen..., nou ik probeer het eerst zo wel...Ik zag er niet zo fit uit, maar mijn haar wel...



Vanochtend waren we even naar Blokzijl om de boot te regelen voor de afsluiting van het sportseizoen. Ik had slecht geslapen mede door sondevoeding en door macy die steeds zat te zaniken omdat ze bij mij onder de deken wilde. Ze maakte mij steeds wakker...***kat. Ik was dus erug minnetjes...Ze hebben het niet gezien denk ik...
Toen we op weg naar huis waren. kreeg ik het heel erg warm en toen ik thuis kwam, weer heel erg koud...een soort van koortsaanval???? Ik heb cup a soup gemaakt en ben naar bed gegaan. Om 17 uur werd ik wakker en heb spinazie schoongemaakt en aardappelen geschild. Toen arjan thuis kwam bakte hij het vlees maar toen hij een hap nam, was het vlees (gemarineerd filetlapje) bedorven. Het rook inderdaad vies. Toen hebben we dat maar weggegooid. We hadden het zaterdag gekocht en meteen in de diepvries gedaan, dus ga ik morgen terug. Het was wel bijna 5 €, ook de flessenbon waren we zaterdag vergeten...En de aardappelen zijn op...

Ik ga niet te laat naar bed en hoop morgen weer fit te zijn.

Geen opmerkingen: