Sandy's statistieken

vrijdag 6 mei 2005

Opnames hart van nederland

Gisteren waren we vroeg opgestaan omdat er oud strijders in oude leger voertuigen langs de rottumerweg zouden komen. Wij waren om 9.15 uur daarnaartoe gereden en een klein kwartiertje later kwamen de voertuigen voorbij. Dat was onze bevrijdingsdag.!

We zijn toen hard aan de slag gegaan in de badkamer. Ik heb het voorzetwandje van het hangtoilet geverfd en hand en span diensten verricht. De toilet is nu goed, lekt niet meer en we kunnen hem gebruiken. De nieuwe radiator is nu ook goed. Die lekte eerst ook maar nu niet meer. Toen we eindelijk klaar waren hebben we gegeten bij de big M en mochten we douchen bij mijn nicht...Onze douche kan nog niet gebruikt worden. Marinka heeft een bad en daar heb ik lekker even in gelegen. We waren weer heelrijk schoon...Na een tijdje op de bank te hebben gezeten, zijn we maar naar huis gegegaan. We vielen bijna in slaap... Thuisgekomen hebben we AZ-porto gekeken...Heel spannend...Ohhh ik vond het zo jammer voor ze.



Vanochtend had ik om half 9 een afspraak bij de kapper gemaakt. Want ja, mijn haar moet wel goed zitten, of niet soms!!! haha.
Want de camera ploeg van "hart van nederland" zou hier om 11 uur zijn om opnames van mij te maken. Mijn nichtje margriet en neefje hendrik waren gekomen om te kijken hoe zoiets gaat. Heel spannend vonden ze het. Zoiets maak je natuurlijk niet elke dag mee. Het gaat hoofdzakelijk over cf en wat voor leven ik heb en hoe ik mij red met zuurstof en medicatie en wat een longtransplantatie voor mij zou kunnen betekenen EN natuurlijk waarom iedereen zich als donor moet laten registreren.



Dus kijk naar "hart van nederland" vanavond op sbs 6 om ongeveer 22.30 uur.

Ik ben net gebeld door sc heerenveen voor mijn armbandjes actie. Ze gaan die actie uitstellen tot de laatste wedstrijd van sc heerenveen-NEC. Dan komt het beter tot zijn recht omdat ze nu te weinig tijd hadden om er iets leuks van te maken. Ook besteden ze dan aandacht op hun website en omdat ze nu veel aandacht hebben voor het eurovoetbaltoernooi en de wedstrijden voor de jeugd van vorige week, wordt mijn actie ondergesneeuwd en dat vonden ze zonde. Nu heeft hij ook meer tijd om de verschillende plaatselijke kranten te informeren.
Aan de ene kant jammer want ik heb geen kaartjes voor nec maar aan de andere kant,meer voorbereiding is natuurlijk beter!!!
Wordt vervolgd....

Ik ga nu even mijn broek stijken want ik moet zo op de foto voor Libelle!!!

Geen opmerkingen: