Sandy's statistieken

dinsdag 17 mei 2005

Pinksteren

Zaterdag zijn we naar Toppers geweest. We waren rond 16 uur weggereden en waren er rond 17 uur al. We hebben eerst maar een tijdje in de auto gezeten want de arena was pas om 19 uur open. We konden mooi bij de liften parkeren dankzij mijn invalide parkeerkaart. Maar het kost wel €15 evenementen tarrief. We waren even buiten bij de ingang gaan staan in het zonnetje, maar het waaide een halve storm, echt koud was het. Toch maar weer in de auto gaan zitten. Om iets voor 19 uur gingen we naar de invaliden ingang want anders moesten we achter aansluiten bij de mensenmassa die inmiddels voor de deur was gaan staan. er stonden al een paar rolstoelers te wachten, die het ook erg koud hadden. Uiteindelijk gingen de deuren om 19.30 uur open. We konden met de liften nadat onze kaartjes werden gescanned.
We zaten op ring 1, vak 114, rij 9, stoel 127 en 128. Heel mooi hoor.

We hadden het zo koud, dus arjan ging thee en koffie halen. Weer €10 want je moet een arena kaart kopen om mee te kunnen betalen. We hebben nu nog wat op die kaart staan...uitgekiend he.

Ik bofte weer. Er kwam natuurlijk weer een meisje naast me zitten die de hele avond lekker de ene sigaret na de ander rookte....Heb ik altijd. Ze probeerde wel de rook de andere kant uit te blazen, maar dat helpt natuurlijk niet zoveel..ha.

Tijdens de pauze moest ik naar het toilet en in de rij kwam ik mijn schoonmoeder tegen. Die zaten een paar rijen verderop. Kon ik mooi bij haar in de rij aansluiten. Wel weinig dames wc's hebben ze daar zeg...Toen ik terug kwam in de arena, merkte ik hoe rokerig het er eigenlijk was...Ik moest wel even op adem komen en veel vaker gaan zitten, want ja, de meesten staan lekker te swingen, ik ook wel ff maar niet alles....Het was echt super gezellig..Leuke liedjes en je kon de teksten meelezen dus ook meezingen!!!! Achter ons zat een man die duidelijk een froger fan was. Hij blerde alle teksten keihard mee!!! echt grappig....klik op de foto en je ziet het toppers fotoalbum van mijn schoonzus.



Rond twee uur waren we weer thuis. We werden om 11 uur weer wakker. Heerlijk uitgeslapen dus. Ik werd af en toe wel wakker van het hoesten, natuurlijk door de rook. Nadat ik had geinhaleerd had ik er niet zoveel last meer van.

Gisteren was er in oudeschoot (vroeger heette het heerenveen-zuid)de jaarlijkse skoatermerke. Dat was vroeger de paardenmarkt maar nu zijn er ook gewone marktkramen enz. Toen mijn ouders nog jong waren, was die markt er al...traditie he. Ook is er die week altijd kermis in het centrum van heerenveen. Al zolang ik mij kan herinneren. Mijn schoonouders kwamen vrij vroeg en om half 1 zijn we de markt over gegaan en besloten het uitje bij 't centrum, dat mijn oom beheerd. Daar hebben we koffie en thee gedronken. Mijn nichtje margriet zat bij de toiletten en mijn neefje deed de muziek. Ze hebben leuk een zakcentje verdiend.

Op de weg naar de auto toe hebben we plantjes gekocht. Daarna zijn we nog naar de praxis en bos en tuin geweest. We hebben nu een kraan voor op de wasbak in de badkamer en plantjes voor in de bloembakken in de voortuin.

Vandaag heb ik het huishouden gedaan. Ja, eerst de eerste lading was, toen geinhaleerd en gegeten, daarna de woonkamer gestofzuigd. (das echt lastig, met die lange zuurstof slang en de stofzuigerslang enz, die zitten constant in de knoop en dan even uitrusten en dan weer verder). Toen ben ik in de nieuwe douchecabine gegaan...heeeerlijk! haha. Toen de tweede lading in de wasmachine, mijn betalingen gedaan, toen gelunched en naar de golfbaan en daarna geld gehaald en naar de fysio...

pffff druk he...Ik moest onze golfles van morgen afzeggen omdat Jan jarig is. Hij wist niet dat dat op een woensdag viel. Ik krijg morgen een half uutje alleen les. Kan ik alvast even de slagen oefenen. Ik heb wel zin om weer even te golfen morgen.

Maar goed, ik heb me wel weer vermaakt met pinksteren.

Geen opmerkingen: