Sandy's statistieken

vrijdag 20 mei 2005

spierpijn en armbandjes

Deze week heb ik weer flink gesport. Ik heb woensdag een golfles gehad en het ging vrij goed. Het was heel mooi weer. Dus is het goed toefen op de golfbaan. Arjan kwam tussen de middag thuis want hij had vrijgenomen om met de badkamer verder te gaan. Ook kon hij het kastje en de wasbak ophalen bij de praxis. Ongeveer half 4 was ik terug van de golfbaan en voelde al meteen dat ik spierpijn kreeg in mijn armen en benen. tssss kun je nagaan dat je daar al last van hebt.

Donderdag ochtend moest ik al om 9.30 uur zwemmen, dus stond ik om 7 uur op om te inhaleren enz. Toen ik aankwam lagen de anderen al in het bad. Dus volgende keer kan ik gewoon wat eerder weggaan. Iedereen had mij op tv gezien en vonden het heel erg leuk. Om 11.30 uur moest ik naar de monghygieniste in joure toe. Zij heeft mijn tanden weer heel mooi schoon gemaakt. Door de inhalaties en thee drinken heb ik veel last van tandsteen en aanslag en moet mijn gebit zeker twee keer per jaar worden schoongemaakt. Nu heb ik weer een "schoon" gevoel.

Arjan kwam gisteren heel laat thuis omdat hij op zijn werk een vergadering had. Dus heeft hij patat meegenomen. Anders zaten we om 20 uur pas te eten.
Door het schuren en verven van de badkamer had arjan ook last van spierpijn. Hij zei dat hij bijna niet kon bewegen in zijn schouders. Hij heeft een ibrufen genomen en is naar bed gegaan. Ik heb in bed het songfestival gezien, nou ja...jammer he voor gladish dat het niks geworden is... ik kreeg ook steeds meer spierpijn. Zelfs vandaag loop ik niet echt lekker soepeltjes...au au...ben benieuwd hoe het met de spieren van arjan is????

Vandaag heb ik met Dhr J. Heida van sc heerenveen gesproken over de armbandjes actie van oef. Die gaat zondag wel door!!! De spelers dragen dan het paarse bandje van oef tegen nec. Ik mag aanwezig zijn!!!

Dit staat op de website van heerenveen te lezen:

"Spelers steunen armbandactie Cystic Fibrosis
20 mei 2005
De spelers van sc Heerenveen dragen zondag tijdens de wedstrijd tegen NEC een paars armbandje. Ze steunen daarmee de actie om meer bekendheid te geven aan cystic fibrosis, de taaislijmziekte. Het initiatief voor deze actie is genomen door Sandy Roorda uit Heerenveen, die zelf ook aan CF lijdt. Zij staat al een jaar op de wachtlijst voor een longtransplantatie.Om de naamsbekendheid van Cystic Fibrosis te vergroten is de Stichting OEF begonnen met de verkoop van paarse armbanden met de tekst: cure Cystic Fibrosis breathe easy". Met de opbrengst van deze actie zal de stichting een onderzoek op het gebied van CF gaan sponsoren. Voor meer informatie over CF en de actie verwijzen wij u naar hun website:
www.oef.nl"

Goed he. Ik heb de hele middag de website in de gaten gehouden en het was er net op gezet. Ik vind het erg leuk dat ze zoiets doen, ik had het nooit verwacht maar wel gehoopt. Een beetje "mijn doe een wens" a.s. zondag....(Hoop wel dat ze winnen!)

Geen opmerkingen: