Sandy's statistieken

zaterdag 25 juni 2005

Onweersbui

Wat was het heet gisteren. Ik had de hele morgen rustig in onze koele woonkamer gezeten en helemaal niks gedaan, behalve alle herhalingen op ned 1 kijken. Polikliniek, dierenhospital en Jan smit in concert. Doorgaans ben ik geen fan van hem maar sinds zijn real live show, heeft ie toch mijn bewondering gekregen. Wat een leven heeft ie. Ook heel slim, alles zo'n beetje in eigen beheer, net als frans bauer. Ik zit nu steeds in mijn hoofd met het liedje "boom boom bailando, dans met mij de tango" en dat op samba muziek...lachen...



's middags even een slaapje gedaan en even achter de pc gezeten maar in mijn werkkamer was het heel warm doordat de zon daar de hele dag staat.
Tegen 16 uur naar buiten gegaan en toen bleek het bad heeeerrrrlijk warm water te bevatten. Het was er nog 34 graden dus..snel mijn bikini aan en plomp..erin..tsssss.
Ja ietwat haastig, das niet goed he..was ik vergeten mijn handdoek mee naar buiten te nemen, de pomp lag nog in het hok, niet ingesmeerd...dus toen moest ik er toch uit voor al deze nuttige dingen. Ook de telefoon maar even binnen handbereik, tja ze zullen maar bellen voor nieuwe longen, dan lig je lekker in je badje in de tuin en gaan er prachtige exemplaren aan je neus voorbij. Daar denk ik dan wel eens aan, maar er kunnen natuurlijk ook andere "gewone" telefoontjes zijn.

Het water was heerlijk. Om 18 uur kwam arjan thuis en sprong ook direct in het bad. We aten pas tegen een uur of 7. Daarna nog wat tv gekeken en weer lekker buiten gezeten. Om half 11 gingen we naar bed, bah wat was het warm. Nog even achter de computer gezeten tot half 1 geloof ik. Toen vielen mijn ogen echt dicht. Om een uur of 4 werd ik wakker van de hitte en het gerommel van een onweersbui. Toen kwam er wat frisse lucht de kamer in maar nog steeds is het warm in huis. Vanochtend hebben we booschappen gehaald en de zon kwam er al weer wat doorheen en nu is het ietwat bewolkt. We gaan zo naar het centrum. Daar is het dweilorkesten competitie en vanavond is er de night of the koemarkt met oa de glasblazers enz. Misschien wel eens leuk.
Hier nog even een fotootje van mij in mijn luxe badje.

Geen opmerkingen: