Sandy's statistieken

woensdag 8 juni 2005

Uit eten

Zondag hebben we tot half 11 uitgeslapen, althans arjan. Ik was er al eerder uitgegaan. We hebben een beetje opgeruimd enz. Rond een uur of 1 kwamen arjans ouders. Met de nieuwe opel zafira. Hele mooie auto hoor. Alleen hebben zij een zwarte.



Arjan was overigens nog een beetje aan het klussen en moest nog de spiegel ophangen. Zijn vader heeft hem daarbij geholpen en ze hebben nog wat kleine dingetjes gedaan. Toen hebben we broodjes nieuwe haring gegeten en zijn we een rit met de zafira gaan maken. We zijn naar Leeuwarden gereden even langs auto bourguignon bv waar arjan werkt. Zijn ouders waren daar nog nooit geweest. We zijn binnendoor gereden en kwamen langs wargae waar ik mijn auto vandaan heb. Ook leuk, om even door het friese landschap te rijden..

We zijn daarna ook binnendoor richting nijetrijne gegaan, naar de driewegsluis. Daar kun je heerlijk eten. Omdat arjans ouder 36 jaar waren getrouwd hadden we daar gereserveerd.
Je moet er in het hoogseizoen wel twee weken van te voren reserveren, zo druk is het er dan. We gaan nog eens terug met mooi weer en proberen dan op het terras een plekje te bemachtigen.



Toen we weer thuis waren, hebben we nog koffie gedronken en zijn ze weer naar Santpoort gereden.

Maandagmiddag hebben we de laatste vergadering van het astma fonds gehouden van dit seizoen. In oktober pas weer...We hebben 29 juni nog een afsluitende bootreis met de sijgje s en we eten aan boord. Echt wel zin in, hoop dat het net zo mooi weer is als vorig jaar.

Verder moest ik dinsdag naar de fysio en vond ik het koud. Ook de kachel ging steeds aan, dus dan was het echt koud... Veel heb ik niet gedaan gisteren.

Vandaag ben ik even naar blokker en Xenos geweest want ik moest een nieuw strijkijzer hebben. Ik heb een stroomstrijkijzer gekocht. Eentje van philips, klik maar op het plaatje.



Ook heb ik nog een plankje gekocht, een zelfde die we al hadden, waar arjans scheerspullen op komen. Dat stelde hij gisteren zelf voor. Ik heb ook nieuwe bekers gekocht voor de tandenbostels en om de sonde in te brengen. Bij passend van kleur, hoor.

Ik kwam er vanochtend achter waarom de warmwaterkraan een slome straal geeft. Arjan zei dat het nu eenmaal zo is..tsss. Dus niet. Ik zou de handdoeken in het kastje onder de wastafel doen, en dus eerst even uitnemen maar toen zag ik dat er water lag. Dus ik voelen aan het chivon en de afvoer. Niets dat op lekkage leek. Dus toen keek ik es naar de aansluiting van de kranen. Zie ik dat er in het flexibele slangetje die naar de warme kant gaat, een knik zit. Net zoals wel eens in een tuinslang...dus arjan moet dat van mij straks maar es even goed gaan maken...straf! Ik wil het ook wel zelf doen, maar straks heb ik het weer gedaan...hebben we wel lekkage.

Meer heb ik niet te vertellen, geloof ik!

Geen opmerkingen: