Sandy's statistieken

vrijdag 3 juni 2005

Weinig beleefd??? ha!

Woensdag heb ik mij gestort op mijn secretariaat werk voor het astma fonds. Ik had nogal veel laten liggen en moest uiteindelijk nog behoorlijk veel doen. Ik moest nog de uitnodigingen laten kopieren voor onze sport afsluiting, notulen en agenda's maken, dit omdat de vergadering een week naar voren is verschoven. Ik had dus minder tijd om de notulen te maken, lees: ik heb te lang gewacht om ze te maken. Ook moest ik snel een stukje schrijven voor ons krantje en nog een aantal andere stukjes die erin moesten. Het is werderom gelukt, hoor! allemaal. Ik werk nl het beste onder een zeer korte tijdsdruk. Ik ben ook iemand van het uitstellen, maar dat had ik de vorige keer ook al verteld. Dat heeft overigens weer tot gevolg dat de werkdruk omhoog gaat en dus komt het werk ook weer eens af. Heerlijk.

Gisteren had ik de uitnodigingen dus klaar en ben begonnen ze bij het zwemmen uit te delen. Vanochtend probeerde ik jannes te bellen maar die was er niet. Hij zorgt nl altijd ervoor dat de uitnodigingen in de andere sportgroepen uitgedeeld worden. Helaas moest ik dus vanmiddag zelf naar de zwemgroep in heerenveen. Het had net enorm geregend en ik had niet veel zin, maar ja, moet toch maar even, ben ik er weer af. Was jannes er wel, dus alle uitnodigingen zijn nu onderweg naar de mensen. Gelukkig.

Gisteravond was het weer sondevoedingsnacht en tot mijn schrik lagen er nog maar drie zakken in de kast...oei..Ik heb altijd, zondag op maandag, dinsdag op woensdag en donderdag op vrijdag sondevoeding. Dus vanochtend maar weer eens peptisorb besteld bij de apotheek! Ook de easycaps liter zakken weer even. Ik had nog wel wat maar dat duurt een tijdje voordat die er zijn. Dus bestel ik altijd ruim van te voren nieuwe. Maandag zullen de sondevoedingsdozen wel worden bezorgd en ook nutridrink. Als ik geen sonde heb, dan neem ik voor het naar bed gaan een nutridrink. En 's ochtends bij het ontbijt de twee broodjes wegspoelen.

Wat ik nog wel wilde vertellen over nutridrink...Das het enige pakje bijvoeding dat ik nog steeds lekker vind. Toen ik die drie dagen in het ziekenhuis in heerenveen lag, probeerde de dietiste mij van alles aan te prijzen, om smaakvariatie te brengen in mijn eetgewoontes. Duhhh. ik kreeg iets van ensini oid dat was dan appelsap of sinaasappelsap maar giga dik en viesss blehhh. Ik had al een paar keer gezegd dat ik ALLEEN nutridrink wilde, maar dan zijn ze toch ietwat doof of zo...Toen kwam de dietiste even bij me en heb ik haar gezegd dat ik geen andere pakjes lust. Maar ja, toen het tot ze doordrong, was ik al lang en breed thuis. Zitten ze daar nog met een overschot denk ik.

Tegen half 12 vanochtend ben ik naar de stad gegaan. Ik moest naar de kopierderij en naar het postkantoor. Dat is daar ook altijd een drama. Die mensen werken inmiddels voor een geprivatiseerd bedrijf maar denken dat ze nog steeds ambtenaar zijn. Ook al staat het er drie rijen dik met mensen, ze blijven gewoon gezellie met zijn allen achter die bali staan praten. Er staat nu tegenwoordig een bankje in het midden, dus neem ik daar altijd plaats. Ik vermaak mij wel daar gaat het niet om, maar ik wil niet een half uur zitten wachten op een doosje met 100 postzegels.
Daarna ging ik nog even de winkelstraat in, want ik zocht een topje. Het moest een witte zijn, want ik had kleren gekregen van mijn tante en nichtje die zij niet meer aan hebben. Maar wat nog maar 1 keer gedragen was of zelfs nog nooit. Mijn nichtje werkt bij H & M en kan zo nu en dan gereduceerd kleding kopen, kortom, ik heb mij een aantal blousjes van dure merken toebedeeld gekregen enz. Heel fijn hoor. Maar ik miste nog een wit topje voor onder een van de blousjes. Nou nergens een leuk topje te krijgen....Wat een treurnis is het hier met de kleding...alsof wij hier alleen maar in boere kielen rondhuppelen op klompen. Dat denken ze..
Bij C & A overigens waren wel hele leuke kleren. Maar de topjes waren van dat spul dat heel erg warm is, tja das niks voor mooi weer want dat zweet zo. Ik heb nu gewoon een hempje gekocht met een leuk geborduurd voorstukje. Is niet echt wat ik zocht, maar ja....

Het was overigens ineens zo warm dat ik bijna flauw viel en het zweet droop van mijn hoofd. Het leek wel een beetje op een hypo maar dat was het niet echt. Ik had eerder een hyper. Maar goed. Toen ik thuis kwam, heb ik cup a soup gemaakt en heb even achter de computer gezeten en las het nieuws van Yun. Hij is gisteren getransplanteerd in Utrecht. Hij lag in het ziekenhuis in den haag op hoog urgent. Gelukkig kwamen de longen mooi op tijd en gaat het tot nu toe heel goed met hem. Hij is zelfs al van de beademing af. Hij is er nog niet, maar is wel aardig goed op weg.

Morgen gaat arjan de nieuwe wastafel plaatsen en vanavond zijn we nog even naar de praxis geweest om wat kleine onderdelen te halen. Ook hebben we een andere lamp gekocht. De lamp die er nu hangt, geeft een heel storend flets licht. We vonden het allebei niet passen bij onze terra kleurige badkamer. We hebben nu een driespots halogeen lamp aangeschaft en hopen maar dat deze wel mooi licht geeft.

morgen avond gaan we naar alkmaar, naar minne en tim. Die houden dan hun verjaardagen. Das altijd wel een leuk feestje. Wij gaan bijna altijd als laatste naar huis, wij hebben geen oppas, macy past op zichzelf en het huis.

Zondag komen arjans ouders. Ze hebben een nieuwe auto (opel zafira) Die willen ze even laten zien. En dan op en neer naar friesland is wel een leuk ritje. We gaan dan met ze uit eten want morgen zijn ze 36 jaar getrouwd. We hebben al gereserveerd, maar ik zeg het nog niet waar we gaan eten...(ze lezen dit)

Maandag komt het bestuur van het astma fonds hier vergaderen, dus hoef ik niet weg. Maar we moeten dan wel de troep opruimen die we weer hebben verzameld in de woonkamer. Dat zal wel moeten, anders kunnen we niet rond de tafel zitten...

Geen opmerkingen: