Sandy's statistieken

vrijdag 15 juli 2005

rustige week

Afgelopen week heb ik niet zoveel gedaan. Maandag kwam Petra op therapie basis weer even proberen te werken. Ze heeft nog wel last van haar voet, althans ze loopt nog wel voorzichtig. Dus ramen lappen op de trap enzo kan ze nog niet.
Dinsdag moest ik om half 11 naar de fysio. Daar zijn ze met de stoepen bezig en toen kon ik niet parkeren voor de praktijk omdat er een vrachtwagen in de weg stond. Ik ging via het parkeerterrein terug en toen was ie weg. Dus uiteindelijk kon het wel.
Toen ik binnen was, stond mijn auto lekker in de weg voor een andere vrachtwagen..nou ja, jammer dan.
Na de fysio ben ik eerst naar de apotheek gegaan om clinutren soepjes te bestellen. Die zijn verrijkt met eiwitten en koolhydraten voor extra bijvoeding. In cup a soup zit niks en ik wil toch wat aankomen. De apotheek zou ze bestellen. Verder even naar de boekhandel gegaan om 3 libelles te kopen. Een voor mijn beppe en een voor greet en tece. In belgie is de libelle anders. Toen ben ik nog even wat kleren wezen kijken maar kon niks vinden. Toen naar beppe toe in coornhertstate. Ik moest ook brieven bussen en daar staat de brievenbus. Beppe zat in haar kamer. Ze was net bij de kapper geweest en ze had maandag zitten wachten op de schoonmaker die haar tapijt zou reinigen maar die was niet gekomen omdat ze de shampoo niet hadden! Ook zou er iemand komen om nieuwe schoenen aan te meten, ook die is niet geweest. en de huisarts zou komen om haar oren uit te spuiten en ook deze was niet gekomen. Dus zei ze dat iedereen haar maandag had laten zitten. Erg he, zo'n oude vrouw in haar sop gaar laten koken. Ze hoorde inderdaad ook niets. Ik praat veel te zacht en van schreeuwen ga ik hoesten en word benauwd. Ik zat er nog geen 15 minuten toen het eten kwam, dus ben ik ook weer weggegaan. Daarna gaat beppe toch slapen. Ze vond het wel leuk dat ik in de libelle stond. Ze liet het ook meteen aan haar verzorgster zien.
Toen ik thuis kwam heb ik gegeten en tv gekeken en ben toen op de bank in slaap gevallen.
Woensdag moesten we naar groningen voor controle bij mijn cf arts. arjan had vrijgenomen dan hoefde ik dit keer niet met de taxi. Om half 11 waren we er en moest ik eerst blazen. Dat was netzoal vorige keer, dus lekker stabiel gebleve.
Bij de dokter was het eigenlijk ook goed. Hij hoorde geen rare dingen in mijn longen. Ik was 56 kg, ook het zelfde. Mijn bc/mrsa verklaring viel nog binnen de 3 maanden grens dus mag ik naar de oefdag van zondag.
Omda het allemaal goed gaat hoefde ik geen laboratorium onderzoek. Dus stonden we na het gesprek met de cf verpleegkundige weer op straat. Toen hebben we in het restaurant nog een warme chocolademelk gedronken en zijn naar de parkeerplaats van de nieuwe ikea gereden en daarvandaan zijn we met de citybus naar de binnenstad van Groningen gegaan. We hebben gewinkeld maar eigenlijk niks gekocht. Daarna hebben we op een het terras bij de drie gezusters gezeten en bestelden ice tea en een broodje. Lekker hoor!
Toen zijn we met de citybus weer naar de ikea gegaan en weer richting heerenveen vertrokken. We zijn even naar de edah gegaan om een bbq pakketje te halen en we wilden een schoonmaakset voor het zwembad kopen dat in de folder van intertoys stond. Maar dat was uitverkocht. Toen zijn we naar Veldman gegaan, waar onze zonnewering vandaan komt. Ik wil weten wat het kost om er een motor op te zetten zodat het niet zo lastig is om dat ding weer in te klappen. Ik krijg dat nl niet meer ingedraaid. Dinsdag komt hij kijken en maakt hij een offerte. Hij had het er over ongeveer 500 €, nou das wel veel, dan gaat het natuurlijk niet door. Even afwachten.
Toen zijn we naar de welkoop gegaan en daar was wel zo'n schoonmaaksetje. Toen we weer thuis waren, gingen we bbq-en en arjan ging nog even zwemmen..het water was koud hoor.
Donderdagochtend vond ik het warm. Toen de zon kwam, ben ik in het bad gegaan en heb lekker gezond. Tegen 15 uur ging ik binnen zitten achter de pc en om 16 uur ging de voordeurbel. Het was tante doet met beppe in de rolstoel. Beppe had verteld dat ik in de libelle stond. Toen hebben we een glaasje fris gedronken. Inmiddels was de huisarts geweest om haar oren uit te spuiten maar die komt nog terug omdat het er niet helemaal uit is gekomen. Ook was de man van de schoenen geweest maar mijn tante was er nog niet bij en mijn beppe wist niet wat voor schoenen ze moest kiezen. Dus zou hij later weer komen als tante doet er ook was. Verder vertelde beppe dat ze met oom wibo naar de bbq van het tehuis was geweest en dat het heel lekker eten was.
Tegen half 5 gingen ze verder met hun rondje lopen.
Ik ben toen gaan koken en arjan was om half 6 thuis. Na het eten is arjan nog in het zwembad gedoken. We ziijn niet al te laat gaan slapen.
Vandaag is het een beetje bewolkt maar wel warm. Het waait ook best wel dus ga ik niet in het bad. Het water was gisteren maar 24 graden. brrr.
De apotheek belde dat ze de soepjes via een andere apotheek moesten bestellen, die het op hun beurt weer via de groothandel moest doen en dat ze hoopten dat ze vandaag binnen waren. En of ik ze nog voor het weekend nodig had. Nou nee hoor, kijk maar wanneer je ze hebt, het heeft geen haast...dan eet ik toch iets anders. Ze denken dat ik dood ga als ik ze niet op tijd heb ofzo...wel goed hoor. maar dat overdreven gedoe.Ik eet heus nog wel andere gewone dingen, die zijn toch nog altijd lekkerder hoor.






Arjans ouders, zijn zus en haar vriend en nog kennissen van hun zijn vanochtend om 5 uur naar duitsland. Het plaatsje oberieflingen (?) waar hun vrienden wonen, bestaat zoveel jaar en viert dus feest. Nu waren wij ook wel uitgenodigd maar ik mag nederland niet uit en arjan heeft geen vrij meer. En we gaan natuurlijk naar de oefdag zondag.

Morgen zullen we weer boodschappen gaan doen en rustig aan doen. Zondag gaan we naar de oefdag in beneden leeuwen. Daar kijken we naar uit.

Geen opmerkingen: