Sandy's statistieken

zondag 9 oktober 2005

Brandweer en pc problemen

Ik kon zaterdag niet echt uit bed komen. Arjan had al broodjes gehaald bij de bakker en ik moest nog inhaleren en aankleden toen hij alweer terug was. Eerst gegeten en toen aangekleed en boodschappen gedaan. Toen we net thuis waren, kwamen mijn ouders al en moest ik nog inhaleren. Even later kwamen ook arjans ouders aan. Rond 14 uur zijn we naar de brandweerkanzerne gelopen en hebben we daar heel veel dingen gezien. Ook heb ik nog even nagevraagd of het bij hun bekend is dat ik een zuurstof vat in huis heb. De meneer van de preventie heeft mijn adres genoteerd en zou het aan de man van preparatie doorgeven. Als het goed is, heeft hoekloos dat wel gedaan, maar het was een mooie kans om dat eens te vragen, of niet soms. Op de site van mijn buurman zijn heel vel foto's te zien. http://www.flitsnieuws.nl/ Bij opendag brandweer heerenveen.

Ik heb nog met de ambulance broeder gesproken die mij in april naar de pervusie scan in leeuwarden heeft gebracht. Hij staat ook op een van de foto's. Hij herkende mij nog wel, dus dat vond ik wel tof van hem. Ook kwam ik een vriendin van de havo tegen die ik al heel lang niet meer had gezien, echt leuk om weer met haar gesproken te hebben. Op een gegeven moment waren we mijn ouders kwijt geraakt en besloten we om mijn vader even te bellen, waren die al naar huis gelopen! Ja dan blijf je zoeken he. Ook kwam ik mijn neefje tegen. Hij was er door zijn vader gebracht en werd twee uur later weer opgehaald. Hij zei dat hij het heel mooi vond. Ook vroeg hij of ik een link op mijn site naar zijn site wil zetten want hij wil ook zoveel lezers krijgen als ik heb....Dus ga ook even naar de site van Hendrik.

Toen zijn we ook naar huis gelopen, ik had wel moeite want ik was behoorlijk moe eigenlijk. Merk je toch dat je daarzo iets te lang hebt moeten staan. Bij thuiskomst was mijn vader inmiddels met mijn pc begonnen. Hij heeft de email adressen terug gevonden, dus dat is gelukkig gered!!! Maar mijn pc kon niet geformateerd worden. Mijn vader moest hem meenemen naar zijn kantoor. Dus maak ik nu gebruik van arjans computer voorlopig. Hopelijk kan mijn vader de pc maken. Ik zou ook wel een laptop willen hebben alleen moet ik eerst sparen. Dus als iemand een goede tweede handse weet voor mij, mail me maar. Een laptop is nl voor als ik in het ziekenhuis kom heel handig om van daar mijn weblog bij te gaan houden. Arjan zal dat doen de eerste tijs natuurlijk. Dus dat is nog een wens van mij.

We hebben met z'n 6-en gezellig naar tjechie-nederland zitten kijken en we gaan naar duitsland. Arjan meteen op de knvb site kijken of er in stuttgard nog kaarten zijn, maar nee hoor, uitverkocht...helaas.

Vanmiddag heb ik de zorgtoeslag papieren voor mijzelf en die voor arjan ingevuld en arjan heeft ze ook nog even op de bus gedaan, dus dat hebben we mooi voor 1 november gefixt. Zo ik ga stoppen voor vandaag, ga nu even naar het blok kijken, inhaleren, sondevoeding maken en nog even msn-en en dan naar bed.

Geen opmerkingen: