Sandy's statistieken

maandag 30 januari 2006

Eindelijk weer wat geschreven!

Ja, ik heb het momenteel zo druk, dat ik hier even niet aan toe ben gekomen! Ik moest mijn "things to do lijstje" nog afwerken en dat is nu bijna klaar. Kun je nagaan...

Het muziek feest van de Tros was echt weer "van de tros". Geluk dat Marischa niet van ver is gekomen om dit mee te maken. Als vader abraham, mieke, arne jansen, imca marina en lucas en gea een feest moeten maken dan weet ik het niet meer hoor. Maar jannes, wolter kroes, frans bauer, koos albers en jan smit waren dan de publieks trekkers. Maar ja, waarschijnlijk waren wij de enige die er geen "reet" aan vonden. Wij zijn dan ook eerder naar huis gegaan, ohhh...

Mijn fysio, rob van de ademhalings en kloptherapie heeft zijn duim gebroken. Nu komt hij hier thuis met mij fietsen en ik moet nu bij Homme komen voor de ademhalingstherapie. Rob brak zijn duim met het schaatsen. Hij heeft ook een plaatje in zijn duim gekregen. Dus dat kan wel even duren. Maandag komt Petra weer werken. Zij heeft nu haar plaatje weer uit haar voet, dus is dat ook eindelijk klaar. Wel is de schroef blijven zitten. Als ze er last van krijgt, gaat die er ook nog uit.

Inmiddels heb ik mijn nieuwe laptop gekregen en hij is heel mooi! Het weekend hebben we alles geinstalleerd. We hadden de cd met office 2003 met kerst bij arjans vader laten liggen. Zodoende zijn allebei de ouders hier zaterdag geweest. Arjan is met zijn vader naar de mediamarkt geweest en mama, tineke en ik zijn naar het dorp geweest. Ik moest nieuwe onderbroeken kopen. Ik had bij de hema aanbiedingsbroeken gezien in het foldertje. Tja, goedkoop he, die zitten voor geen meter. Ik ga ze morgen ruilen. Gelukkig heb ik de bon nog wel.

Vanmiddag hadden we weer vergadering van het astma fonds hier bij mij thuis dus kon ik mijn laptop ff proberen. Handig!
Straks weer naar schilderen enz.

Ik heb een opzet voor een website gemaakt voor het internetcafé. Chello is lastig met uploaden en zeker omdat ik het in frontpage heb gemaakt. Ik moest nogal wat vloeken voordat het gelukt is... Sommige links moet ik nog aanpassen en natuurlijk zijn alle teksten nog lang niet af...

weer wat om op de lijst te zetten.

Geen opmerkingen: