Sandy's statistieken

vrijdag 6 januari 2006

happy new year

Deze eerste week in 2006 was rustig. Ik zou van alles doen maar heb mij beperkt tot de hoogst noodzakelijke dingen. Met oud en nieuw hebben we tv gekeken en Arjan heeft nog een klein vuurwerk pakketje de lucht in gestoken. In de buurt was het rustig en om half 2 zijn we al naar bed gegaan. Op nieuwjaars dag waren we niet laat wakker en hebben uitgebreid ontbeten. We besloten om toch naar de nieuwjaarsborrel te gaan van arjans nicht Conny. We hadden het van te voren niet aangekondigd en wilden iedereen verrassen. Dat was wel gelukt, geloof ik.
Om ongeveer 21 uur waren we alweer thuis want we wilden het niet laat maken omdat Arjan gewoon maandag weer moest werken.

Maandag heb ik de kerstspullen opgeruimd en alles wat we aan spullen niet hebben gebruikt heb ik weggegooid. Lekker fris het nieuwe jaar beginnen. Dinsdag ben ik naar de fysio geweest en verder heb ik wat films gezien en dingen die we hadden opgenomen. Woensdag kwam Homme met mij fietsen want Pietie had haar schouder alweer uit de kom gehad zodat ze er weer een tijd uit zal zijn. Donderdag was ik laat uit bed en het leek maar geen dag te worden want het bleef zo donker. Voor ik het wist was het alweer half 4. Arjan zou laat thuis komen dus begon ik pas om half 6 met het eten. Ik had een macaronie ovenschotel gemaakt.

Vanochtend was ik vroeg beneden en om kwart voor 10 stond hoekloos al voor de deur. Dus daar hoef ik niet meer op te wachten. Gisteren hadden we het plan bedacht om het weekend te besteden aan het veranderen van de werkkamer. We gaan het stapelbed op zolder zetten uit de logeerkamer. Dan komt op die plaats mijn tekentafel en schilderspullen. We kopen dan een nieuwe hangmat voor de poes en die komt aan de radiator in die kamer. Macy slaapt nl altijd op het stapelbed dus gaat haar bedje verloren. We dachten er over om een poezenluikje te maken naar de zolder zodat ze nog wel op het stapelbed kan slapen. Maar of ze dat wil is een tweede...

De reden om onze werkkamer op te ruimen is dat het nu echt te vol is. Arjan heeft nu ook nog een directie stoel gekocht omdat zijn buro stoel kapot was. Ik ga eerst de kast in de logerkamer leeghalen. Daar zitten alle spullen van het astma fonds in en die kunnen wel weg of naar zolder. Dan kan ik die kast gebruiken voor mijn schilderspullen enz. Want zoals op de foto te zien is, krijg ik steeds minder ruimte om te schilderen.
Op zolder moet ik nog wat dingen verplaatsen om de twee bedden neer te kunnen zetten. Dus ik ga behoorlijk bezig. Lekker opgeruimd het nieuwe jaar beginnen....heerlijk!

Geen opmerkingen: