Sandy's statistieken

maandag 16 januari 2006

Maandag

Vandaag ben ik met goede moed begonnen aan het "things to do" lijstje. Ik was vroeg, erg vroeg wakker. Ik heb Arjan uitgezwaaid en denk dan dat hij altijd om 7 uur weggaat. Hij moest nogal was ijs van zijn autoruiten krabben dus dat was lang zwaaien, haha.

Ik kon toen niet meer slapen. Nadat de sonde in de prullenbak verdwenen was, (wel klaar hoor)nog even geprobeerd maar toen uit bed gegaan, de laatste was wat nog aan het droogrek hing gestreken (ja zo vroeg) Toen alle kleren bijelkaar gezocht en in de wasmachine gestopt. Toen meteen maar douchen. Jeetje ik was om half 9 al gewassen en gestreken beneden en aan het inhaleren. Maar ja, dan verlies je tijd. Heel veel tijd. Wel ondertussen as the world turns gekeken, geprikt, insuline gespoten, gegeten. Toen ik net mijn sudoku boekje open had gedaan, stond Homme, mijn fietsfysio al voor de deur. Hij was lekker vroeg, dus dit kon nog wel eens een dagje worden waarin ik alles heel snel klaar kan hebben....!

Tja, dat dacht je. Even het "things to do" lijstje maken en dat ziet er veel belovend en heel erg lang uit.

Voor het astma fonds:
*Notulen vergadering maken
*Notulen vergadering met afdelingen Frl maken
*Brief herschrijven
*Brief voorlichtingsavond schrijven aan longrevalidatie team

Voor het internetcafé:
*flyer maken

Voor mijzelf:
*Bezwaarschrift thuiszorg ciz maken
*Belasting invullen
*declaraties de friesland schrijven
*schilderen opzetten voor vanavond
*site aanpassen/bijwerken


Ik ben met alles bezig, en ik heb geschilderd want anders zit ik vanavond met een achterstand want ik wil niet zolang over dit nieuwe schilderij doen. Er moeten nog een paar afgemaakt worden. Morgen ben ik alleen om half 11 naar de fysio toe en dan ga ik echt de computer aan het werk zetten....Overigens heb ik de sitebar een beetje veranderd. Dat is wel een lastig klusje en gaat niet altijd even makkelijk. Ook dat vergt tijd. Maar nu hou ik ook wel van uitstellen.

Vrijdag was overigens wel heel leuk. Het blad waar het interview in komt, is een brochure van het hulpmiddelen centrum friesland. Vorig jaar bestonden ze 10 jaar en toen hebben ze die voor het eerst uitgegeven. Het zou bij een blijven maar omdat er vele positieve reactie op kwamen, hebben ze besloten om het nog eens uit te geven. Het thema van dit blad is "vooruitgang". Er komen steeds twee mensen aan het woord die een "dubbel interview" houden. Meneer Kuin en ik werden geinterviewd over onze betrokkenheid bij het hulpmiddelen centrum. Meneer Kuin is lid van de raad van bestuur van zorgverzekeraar de friesland. De journaliste stelde ons een vraag en zo kwam er een gesprek op gang. Het ging vooral over mijn situatie en hoe ik gebruik maak van de hulpmiddelen en hoe de friesland erbij betrokken is, wat er fout is, wat ik lastig vind, enz. Na het interview kwam de fotografe die van ons samen foto's maakte, en ook individueel. Het artikel zal zo vormgegeven worden dat je ons samen "ziet" praten. Ik ben zeer benieuwd.
Het weekend hebben we niet veel gedaan, we hebben de laden van arjans kasten uitgezocht en er zijn weer twee zakken met rommel de containers ingegaan. We hebben toch de kast bij de gamma gekocht en nu is het echt heel netjes. Maar voor hoe lang?

Gisteren hebben we ons vermaakt met sport kijken.
Schaatsen: wat een drama voor de heren
Darten: wat een drama voor van barneveld



Geen opmerkingen: