Sandy's statistieken

woensdag 8 februari 2006

fietsen, het wordt nog leuk ook!

Vannacht was ik steeds wakker. Ik had het zo gigiantisch warm steeds. En ik moest redelijk vaak naar de wc. Ik had vannacht weer mijn sondevoeding. Ik slaap dan slechter en zweet me dood. Ik moet dan ineens heel nodig naar de wc en dan ligt mijn lieve macy dicht tegen mij aan. Ik moet haar soms weg schoppen, en zij mij dan verwijtend aan kijkt. Zo van: beweeg nou niet, ik lag net zo lekker.
Vaak probeert ze onder mijn dekbed te kruipen door met haar snorharen tegen mijn neus te kriebelen. Dan doe ik meestal, onbewust mijn arm omhoog en dan kruipt zij onder de deken. Als ik dat eens niet doe, dan krijg ik een lel met d'r poot. Leuk he zo'n kat... Als het de sonde niet is die me wakker houdt dan is het de kat wel.
Nadat ik om 7 uur arjan heb horen weggaan, en de sonde eruit had gehaald, ben ik in slaap gevallen en werd ongeveer om half 9 weer wakker. Ik had het weer lekker warm. Ook met wat hoofdpijn, waarschijnlijk door het oppervlakkige ademhalen, dan adem je niet goed uit en dan stapelt het Co2 gehalte te hoog op. (nadeel van zuurstof)
Ik ben toen naar beneden gegaan en ben gaan inhaleren, eten en daarna heb ik 10 minuten op de hometrainer gefietst tijdens "Max en Caterine".
Ik mag daar niet naar kijken want het is de ouderen omroep! haha. Ik doe dat wel want ik ben voor een cf-er wel oud... Volgens sbs 6, van die donoractie show leef ik al in mijn reservetijd, ben nl AL boven de 30..ik word overigens dit jaar AL 35 jaar. Ik vind niet dat ik in mijn reservetijd leeft want niemand weet toch hoe oud ie wordt?
Maar ik heb dus mijn beloofde plicht weer gedaan. Ik moet zeggen...zo erg was het nu ook weer niet!!...fietsen voor de tv...
Daarna, zwetend onder de douche gestapt...weer eens wat anders. Nu de wasmachine afwachten en even lunchen en dan weer naar boetseren...joepi...weer een week om!

Hier ligt ze eindelijk in het mandje in de schilderkamer. Maar ook alleen als de kachel aan is.

Geen opmerkingen: