Sandy's statistieken

zondag 16 april 2006

Pasen

Woensdag heb ik weer zwemmeters gemaakt. Ik had mijn hartslagmeter om en die deed het, maar niet onder water. Wel als ik even met mijn borstkas boven het water uit ging staan. Ik kwam niet boven 120 slagen per minuut. Dus dat was wel oke. Tijdens het lopen en aankleden kwam ik boven de 130 uit. Dus daarom word ik daar zo moe van. In het zwembad hadden we maar een gedeelte van het bad omdat er diploma zwemmen was. We hadden veel publiek...spannend he. Nou, wij hebben ook een diploma gehaald alleen moeten we die zelf wel schrijven....haha.

Toen ik thuis kwam, was ik wel moe maar ik had weinig tijd om te rusten want ik moest naar de vergadering in hotel Hajé met de andere friese besturen van het astma fonds. We hebben de goedkeuring van het astma fonds om met het VOAS in zee te gaan en waarmee we aanvullingen krijgen op de te korten voor de lidmaatschapsvergoedingen. Dat was ook onze inzet want anders kon het niet doorgaan. Het verloop van de vergadring ging allemaal voorspoedig en na een uurtje waren we al klaar. Dus konden we eigenlijk met een gevoel van overwinning naar huis. Ben ik gelijk in bed gedoken en even geslapen. Werd wel wakker gebeld. ieeeee!!! Is altijd zo als ik eens bedenk lekker te gaan slapen. Maar goed.

Vrijdag kwam hoekloos lekker vroeg en ben ik 's middags naar de golfbaan geweest. Ik had mijn nichtje Margriet opgehaald. We hebben daar even wat gedronken in het clubhuis en Jan kwam ook even kijken. Helaas werd het er erg rokerig. Die golfspelers/clubleden roken als schoorstenen. Maakt niet uit wie, oude besjes, bromsnorren (sigaren en van klein tot superknalpijpen) deftige tantes of de bediening. Maar toen zijn we maar eens even naar de koopjes gaan kijken. Ik wilde schoenen kijken maar het waren alleen golfstappers met grasnoppen, das niet echt fijn om er gewoon op te lopen. Ook waren ze duur. Maar dan heb je wel kwaliteit. Ik heb niks bijzonders gekocht. Ik heb mijn nichtje weer naar huis gebracht en rond half 6 ben ik ook weer naar huis gereden. Arjan was al thuis tot mijn verbazing. Hij had gebeld dat ie laat zou zijn...dus niet.

Zaterdag hebben we boodschappen gedaan en verder helemaal niks. Ja een cake gebakken in de broodbakmachine. Dat had ik gelezen en het leek me wel eens lekker. Hij is goed gelukt!!
Vanochtend hadden we weer een goed witbrood gebakken. En met een gekookt eitje erbij, hadden we een lekker paasontbijtje. Ik heb toen op de bank geslapen en Arjan is nu naar het stadion om heerenveen tegen AZ te bekijken. Zouden ze er nog wat van bakken???
We zullen het meemaken.

Morgen gaan we plantjes kopen voor in de potten buiten. Ik heb daar nog steeds kerstboompjes in staan. Deze moeten we in de tuin planten. Maar waar die komen weet ik nog niet. Ze zijn in ieder geval niet dood gegaan. Ik had ook een potje met narcissen gekregen voor mijn verjaardag en die zijn nu wel uitgebloeid en erg weelderig geworden. Daar ga ik vetplantjes in zetten, die ik weer uit een pot ga halen. Deze is weer overvol. Heb nog wel wat te doen....

Geen opmerkingen: