Sandy's statistieken

maandag 29 mei 2006

E-flow

Maandag kwam Petra weer en Pietie kwam weer met mij fietsen. Zij was een hele tijd niet geweest omdat zij aan haar schouder is geopereerd want die was uit de kom, au! Dinsdag weer naar de fysio toe en woensdag kwam Ria op visite. Intussen werd er een pakje bezorgd. Ja hoor mijn naaimachine. Die wilde ik eigenlijk niet meer terug, maar hij schijnt afgesteld te zijn. Het is dus gewoon die ik heb opgestuurd. Nou ja, die zet ik lekker op zolder weg. Voor de muizen zeg maar!!
Om twee uur moest ik naar de as om te vergaderen over het internetcafé. Het plan is goedgekeurd maar we hebben van wijkbelang ook onze subsidie aanvraaag gehonoreerd gekregen. De anderen wisten het nog niet maar auke jan, waarmee ik samen naar wijkbelang ben geweest, had me maandag gebeld. Dus we kunnen eindelijk starten. Nu moet ik met mijn pr programma aan de gang.
Na 16 uur zouden ze van apotheek zorg komen om de colistine af te leveren. Dat is weer nieuw. Of dat beter is, moeten we in de loop der tijd maar zien. Om 10 over 6 kwam die jongen met twee gigantische dozen aanzetten...6 dozen met elk 60 flesjes colistine en nog naalden, spuiten en alcohol. Waar ik dat allemaal moet opbergen zeggen ze er niet bij...Heb ik even mijn keukenkast bekeken en ik vond nog wat over datum zijnde skandishakes. Dus die weggedaan en in die plaats de naalden en spuiten. Jammer dat het nou net niet die zijn die ik altijd gebruik. Volgende keer vragen of ze ook degene die ik liever heb, leveren. Of anders hoef ik het niet en bestel ik het wel bij mijn eigen apotheek.
Donderdag was arjan vrij en hebben we niks gedaan, wel even naar de Gamma geweest en hebben we allebei de hup-holland-hup schoenen gekocht. Ze zitten onwijs lekker en zijn ook best wel leuk om aan te hebben toch!
Verder moest arjan vrijdag weer werken en heb ik wat achter de pc zitten werken voor het astma fonds en nog voor een expositie in amerika van de cf stichting daarzo. Vanuit de oef maak ik een poster en daar ben ik druk mee doende. Nu nog.
Hoekloos kwam al om kwart over 9 en ik moest nog wachten op Farmo Domo. Die zouden de E-flow leveren. Die was gelijktijdig met de colistine aangevraagd. Om ongeveer 12 uur was die man hier en heeft hij mij de E-flow uitgelegd. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Heel stil, dat is natuurlijk superfijn. Heel snel ook. Wel wennen! want ik ben nu eerder klaar dan de soap serie. Wat een tijd heb ik nu over. Ik heb in 22 minuten alle drie de inhalaties gedaan plus het tussendoor schoonmaken van het cupje. Ik heb er wel een tweede cupje bijgekregen alleen kun je hem niet vullen met medicatie want dan loopt het eruit. Dus degene die dat op het fokforum had gezet wist vast niet dat er een gat in zit. Pas je hem helemaal in elkaar zet kun je hem vullen.
Om 16 uur ben ik weer gaan zwemmen. Het was lekker water en ik kon aardig meekomen deze keer. Ik heb zelfs kunnen koffie drinken, ik was niet eens de laatste dit keer.
Zaterdag moest arjan werken en ik heb uitgeslapen tot half 10. Om half 1 was arjan weer thuis en zijn we boodschappen gaan doen.
Zondag hadden we een dagje uit! Een tijdje geleden had ik via de postcodeloterij twee kaartjes gewonnen voor de theatershow van andre van duin in het beatrixtheater in utrecht. Ik had zondag de matineevoorstelling geboekt. Die begon op 14 uur. We waren ongeveer 11 uur vertrokken en kwamen toch nog in de file te staan. We waren er rond 13 uur en de zaal ging om half 2 open. Het was wel leuk, maar echt geweldig vond ik het niet. Maar goed. We hadden ze ook gewonnen want zelf had ik er geen 44 € voor over gehad! Het was wel leuk hoor, begrijp me niet verkeerd...
We waren ongeveer om half 7 in heerenveen en hebben de big M met een bezoekje vereerd. Alleen het tijdstip hadden we beter niet kunnen uitkiezen. Het was weer mega druk.
Maar al met al weer een druk weekje gehad.

Geen opmerkingen: