Sandy's statistieken

donderdag 1 juni 2006

Triompf 5

Afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het maken van uitnodigingen, oefposter en de H-eigenwijzer, ons clubkrantje. Ik heb dus veel achter de computer gezeten enz. Maandag was Petra er niet want die ging met vakantie en Pietie kwam wel. Dinsdag ben ik eerst naar de fysio geweest en daarna nog even naar de hema. 's middags even op verjaardagsvisite bij een vriendin. Dat was erg gezellig.
Woensdagavond ben ik naar de sport gegaan om de uitnodigingen uit te delen en vanochtend moest ik weer zwemmen in wolvega. Dat ging echt heel goed. Ik kon alles mee doen. Toen ben ik nog even bij de copieerderij geweest om de H-eigenwijzer te brengen en om de oefposter te laten drukken. Helaas kon ik die niet gelijk meenemen omdat op de machine die de beste resultaten gaven qua kleur ( volgens mij) een 1000 vel stond te lopen. Dus haal ik het morgen wel op. De H-eigenwijzer is woensdag aan het eind van de middag klaar!
Vanmiddag zou het hulpmiddelen centrum komen om de scootmobiel te passen. Hij was hier rond 14 uur. Hij had een showmodel mee, the triompf 5. Een rode....Ik wist niet dat ik zo'n mooie zou krijgen. Het enige nadeel is dat ik hem niet meteen krijg. Hij gaat eerst kijken of ze hem in het depot hebben en anders moet hij hem bestellen en dat duurt 3 weken...neej he...maar goed, ik krijg hem. Ik krijg er een houder voor mijn zuurstof tank aanvast en het mandje van voor zit er niet op. Ook worden er bij de achterwielen, de kleine wieltjes verwijderd omdat ik dan het drempeltje bij de voordeur niet op kom. Verder krijg ik een spanbuis om die bij mijn andere rolstoel te gebruiken. Als ik nl mijn zuurstof tank aan de handvaten hang, dan gaat de rugkant naar elkaar toe door het gewicht van de tank. Ze hebben daar spanbuizen voor zei hij. Daar zou ie even achter aan gaan. Hopen dat ze deze in huis hebben, dan heb ik hem volgende week en anders over drie weken. Nu nog wat mooi weer en crossen maar!

Geen opmerkingen: